Ga naar inhoud

Alvast voor Emden gepoetst.


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

idd even voor emden poetsen.....eh mag een wasstraatje van 10 euro ook...sorry tijdgebrek...

 

Tassap;

Dat zal hem bij mij ook worden vermoed ik. Morgen naar het Noorden van het land, Donderdag Breda & Noordwijk. Ben benieuwd of ik voor 6en thuus ben. Als dat niet lukt dan wellicht vrijdagmorgen nog..... En anders is ie zoals hij dagelijks gebruikt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd even voor emden poetsen.....eh mag een wasstraatje van 10 euro ook...sorry tijdgebrek...

 

Tassap;

Dat zal hem bij mij ook worden vermoed ik. Morgen naar het Noorden van het land, Donderdag Breda & Noordwijk. Ben benieuwd of ik voor 6en thuus ben. Als dat niet lukt dan wellicht vrijdagmorgen nog..... En anders is ie zoals hij dagelijks gebruikt wordt.

 

:shock::shock::shock: wat ben jij voor een baasje? :mrgreen::mrgreen: Of ik ben te goed :angel: maar nog ni zo goed als anderen hier :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd even voor emden poetsen.....eh mag een wasstraatje van 10 euro ook...sorry tijdgebrek...

 

Tassap;

Dat zal hem bij mij ook worden vermoed ik. Morgen naar het Noorden van het land, Donderdag Breda & Noordwijk. Ben benieuwd of ik voor 6en thuus ben. Als dat niet lukt dan wellicht vrijdagmorgen nog..... En anders is ie zoals hij dagelijks gebruikt wordt.

 

:shock::shock::shock: wat ben jij voor een baasje? :mrgreen::mrgreen: Of ik ben te goed :angel: maar nog ni zo goed als anderen hier :o

 

Hi Dimitri,

 

Ik moet m'n geld met de Passat verdienen. Maarre ik ben verder wel heel zuunig op m'n Passat. Van binnen als nieuw :-) en vanbuiten is ie al 1x door de Lappen gegaan en de rest heeft Hannie gewoon met het handje gedaan. Nee jongens u zult niet teleurgesteld zijn. Ik moet alleen ff m'n prioriteiten stellen.....:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden