Ga naar inhoud

235/35/19 past dat?


highline

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kan 19 inch velgen inclusief banden overnemen in de maat 235/35/19 en vraag me af of dat geen problemen gaat geven.

Rij een passat variant 2003.

Weet dat 19 inch zal passen maar die 235 bandbreedte vraag ik me af?

Achter lijkt me wel maar voor?

Of is 225 toch beter?

Groetjes,

 

Lesley.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is niet zo, ik Keur wel us wat auto's daar word niet eens naar gekeken, alleen naar de Breedte van de auto.

maar een BEETJE uitrollen en zorgen dat de bandjes niet zo eruit steken, komt hij zeker weten door de apkkkk.

 

moet je eens zoeken zie wel us op het net 3b(g) met 20 inch, dus die maat wat jij noemt zal enk ik wel passen.

anders gooi je het geld voor het uitrollen voor niks weg, maar gelukkig is het niet zo duur meer. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik had de voorste randen helemaal omgezet tegen het binnenscherm waren helemaal plat dus, achter hadden we de randen eruit geslepen en dan het binnenscherm weer aan het buitenscherm gelast met een dun stripje erbij voor de stevigheid van het scherm, anders duw je het hele binnenscherm in elkaar bij het wassen bijv zo slap wordt het dan.

 

dit was bij een polo 6n heb er twee jaar mee gereden en nooit moeite gehad met de apk moest ehm alleen altijd wat hoger schroeven ivm dat de veren loskwamen.nfk9pv.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden