Ga naar inhoud
  • 0

Geschakelde + nodig voor Parrot


Moehaha

Vraag

Hallo,

 

Ik heb voor het correct aansluiten van mijn Parrot CK3300 een geschakelde plus nodig. De ISO2CAR kabel (86200 VW Delta) functioneert op zich prima mits ik 'm aan de permanente + hang. Echter, dan gaat die Parrot nooit meer uit. Nu is mijn Passat vandaag precies 1 (week) dus die accu zal nog wel niet zo heel snel de geest geven, maar het slaat nergens op .. een carkit die de hele nacht licht staat te geven.

 

Nou zat ik te denken, de aansteker staat toch op geschakelde spanning ?

Weet iemand of die asbak/aansteker makkelijker uit te bouwen is, zodat ik die geschakelde +kan gebruiken ?

Normaal ben ik niet zo bang, maar ja .. die auto is net een week oud. Wil graag een beetje idee van wat ik tegen ga komen, en hoe ik die handel eruit krijg voor ik de boel sloop ..

 

Als er iemand een foto heeft van uitbouw in die hoek heeft, graag ..

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vond het er beduidend anders uitzien; geen bout oid om draad aan vast te knopen.

Heb het dus anders gedaan toen bleek de de aansteker wel geschakeld staat :

 

01. Radiofront verwijderd (zit op 4 plaatsen geklikt)

02. ClimateContronl front verwijderd (zit op 4 plaatsen geklikt)

03. Asbak eruit

04. Asbak/Aansteker unit losgemaakt (2x torax)

05. De voedingconnector uit de aansteker gehaald

06. Draad van voedingconnector doorgeknipt en kroonsteen ertussen gezet (3gaats)

07. Vanuit deze kroonsteen kon ik weer geschakelde + trekken

08. Geschakelde + (en -) draad teruggebracht naar achter radio

09. Zowel de Parrot (3300) als de CarComm actieve houder aangesloten op de geschakelde +

10. Check, het werkt !!!

 

Anyway, thanks voor de bijstand !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Knijpconnectors? Die heb ik ook gebruikt en daar wel eens een foto van hier op het forum gezet (ging ook over die geschakelde plus trouwens) Toen noemde men die knijpconnectors KOTSBLOKJES....Wat is nu de beste manier? Kroonstenen vindt ik ook niks, dus ik hanteer tegenwoordig maar weer fijn de ouderwetse soldeerbout en krimpkousen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt van AMP ook stekers die een doorverbindlip bevatten, waarop je vervolgens weer je nieuwe amp schoentje kunt steken. Meestal eindigt de bedrading in een schuif amp stekkertje dus dat kan handig zijn.

 

gr. iwan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden