Ga naar inhoud

DVD / Film(pje) productie proces Passat ?


Moehaha

Aanbevolen berichten

Hmm .. en in Emden, kun je daar wel kijken, of hebben die geen tours ?

Die marktplaats link is trouwens van de B6 ...Vind dat PON dat best bij een nwe Passat kan leveren, zo'n dvdtje .. hardstikke leuk ..

 

 

Van welke model wil je dat fimpje dan hebben. Je hebt toch een 3C AKA een B6 :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb zo'n DVD besteld (nog niet bekeken) maar hier is een waarschuwing wel op z'n z'n plaats.

 

De adverteerder roept, "ik heb er nog maar 4" waarmee de suggestie wordt gewekt dat het om een originele DVD gaat.

 

Helaas, je krijgt een met stift beschreven DVD-kopietje....

 

Niet bestellen dus, als je een kopie van een DVD wilt kan dat wel voor minder dan 7,50 lijkt me..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cees:

 

Ik heb hetzelfde meegemaakt bij deze adverteerder: ook een gekopieerde DVD...

 

Beeldmateriaal is vooral een compilatie van promo's en commercials; niet onaardig, maar absoluut niet de beelden van de productie van rol staal tot en met kant en klare Passat. Ik heb slechts een paar flashes van de productielijn gezien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Je kunt inderdaad een kijkje in Emden gaan nemen waar de Passatjes van de band lopen. Ik ga er zelf 14 oktober heen, is voor mij bijna 'um die Ecke'. Elke dinsdag- en donderdagmiddag om 13:15 kun je daar met vooraanmelding een kijkje in de productie nemen. Even een mailtje sturen naar lothar.gryglewski@volkswagen.de en je krijgt een hartelijke uitnodiging terug. Oh ja, kost €5/persoon, dus geen rib uit je lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren het bezoekje aan VW Emden gehad. Was absoluut een kijkje waard! Indrukwekkend gezicht hoe vanuit de 22.000 losse onderdelen de auto wordt samengesteld. Je zit er daar echt met de neus boven op de productielijn te kijken en ziet details die je later nooit weer terugziet.

Verbazingwekkend wel hoe makkelijk je eigenlijk de fabriek gewoon in en uit kunt lopen. Niets met pasjes of zo, gewoon door het hek en je kunt dan zo een hal binnenlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden