Ga naar inhoud

Kan er maar niet aan wennen


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal

Kan er maar niet aan wennen vond het andere forum toch wat meer begrijpelijker.

Als je een bericht had zag je dat meteen, nu moet je er eerst op klikken om te kijken of er een bericht voor je is.

Als je een nieuw topic wilt plaatsen, zie je wel wie er online is, ik vind dat had gewoon bij het begin moeten staan = mijn mening altijd makelijk als je bv; iemand nodig hebt.

Groetjes Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

ChromPassat schreef:

Nou.. ook al als de Topic meer pagina's heeft, normaal gaat het van 1 tot de laatste geplaatste topic.

 

maar nu gaat het anders om, dus van achter naar voren.

 

dus de nieuwste berichten komen Bovenaan :(:(

 

Ja dat klopt dat was ik vergeten er bij te zetten

en heb je dan alles gelezen moet je weer naar beneden scrollen om naar de nieuwe pagina te gaan.

Groetjes Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, ik vind het ook vervelend. Maar als jullie goed hebben gelezen in: About VWPassat, weten jullie dat er momenteel hard wordt gewerkt om een en ander recht te trekken.

Wees dus nog even geduldig en heb begrip voor die vrijwilligers die dit allemaal in de avonduren, na hun werk moeten bewerkstelligen!

 

Gr. Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chippie schreef:

Jongens, ik vind het ook vervelend. Maar als jullie goed hebben gelezen in: About VWPassat, weten jullie dat er momenteel hard wordt gewerkt om een en ander recht te trekken.

Wees dus nog even geduldig en heb begrip voor die vrijwilligers die dit allemaal in de avonduren, na hun werk moeten bewerkstelligen!

 

Gr. Johan

Hoi Chippie Johan

Ben me er best wel van bewust, dat al die negatieve baelangstelling niet leuk.

Mij hoor je er niet meer over ik wacht het wel af zal best goed komen.

Groetjes Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vdub schreef:

Wat voor netwerk zoek je? Dat is namelijk mijn dagelijkse werk..

 

Een netwerk wat werkt ;)

Ik zit nu (op kantoor) draadloos, maar dat werkt niet of valt steeds uit.

Ik zoek dus alles nieuw en betrouwbaar.

Liefst bedraad van een nieuw modem, router tot netwerkkaarten..

Als het maar stabiel blijft draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eigen kantoor ? Waar je misschien wel met chello draait ?

 

Gewoon de helpdesk bellen. Flink de huid volschelden. Dreigen dat je overstapt naar een ander. Dan worden er wat schakelaars omgezet en valt het draadloos internet van UPC nooit meer uit..

 

;)

 

Klop. klop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen Chello..

Heb ADSL van Planet..

En ik draai niet met het meegeleverde modem maar op een Linksys modem/router en USB Wireless G

 

Zat eerst op een bedraad modem, maar doordat de snelheid dermate omhoog is gegooid, werkte dit niet goed meer en zou volgens de servicedesk komen doordat ik een bedraad systeem had met een kabellengte van ongeveer 15-18 meter..

 

Ik word er echt zoooo schijtziek van.. wil je wat opzoeken: internet weer dood. Hopeloos gewoon..

Als er nu iemand is die dit op kan lossen, dan heeeeel graag. Maakt me niet uit wat t kost als t maar werkt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chippie schreef:

 

Zat eerst op een bedraad modem, maar doordat de snelheid dermate omhoog is gegooid, werkte dit niet goed meer en zou volgens de servicedesk komen doordat ik een bedraad systeem had met een kabellengte van ongeveer 15-18 meter..

 

Waahaha... deze bull heb ik nog nooit eeder gehoord.

Draden zijn altijd beter dan WiFi, en storen bijna niet (goede bedrading is o.a. afgeschermd met een mantel, en die heb je in de lucht niet)

 

Ikzelf heb een 4MBit (vanaf 1Feb. 6MBit) lijn van DEMON (via bbned), en host ook mn eigen services.

Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad, en zelfs een VPN of remove verbinding met diverse klanten van me gaan prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chippie schreef:

Nee geen Chello..

Heb ADSL van Planet..

En ik draai niet met het meegeleverde modem maar op een Linksys modem/router en USB Wireless G

 

Zat eerst op een bedraad modem, maar doordat de snelheid dermate omhoog is gegooid, werkte dit niet goed meer en zou volgens de servicedesk komen doordat ik een bedraad systeem had met een kabellengte van ongeveer 15-18 meter..

 

Ik word er echt zoooo schijtziek van.. wil je wat opzoeken: internet weer dood. Hopeloos gewoon..

Als er nu iemand is die dit op kan lossen, dan heeeeel graag. Maakt me niet uit wat t kost als t maar werkt ;)

 

Ik gebruik ook een draadloze modem van Linksys en heb nooit problemen, wanneer de internetverbinding uitvalt moet je controleren of je op dat moment geen ADSL/Kabel signaal meer hebt (kijk naar de status op de modem) of dat je draadloze verbinding weg is, aan het laatste kan Planet natuurlijk ook niets doen.

 

Overigens is een netwerkkabel (UTP CAT5) gegarandeerd tot 100 meter zonder verlies, dus die 18 meter die Planet noemt is natuurlijk onzin.

 

Wireless was eerst 10Mb, en later kwamen de 50Mb modems, in de praktijk ik echter al aangetoond dat deze snelheid eigenlijk nooit gehaald wordt, voor internet ook niet interessant omdat de bandbreedte daar meestal lager is...

 

Wel belangrijk bij draadloos is een goede beveiliging, er zijn helaas een boel knutselaars die het netwerk helemaal open hebben staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chippie schreef:

Euh... mijn verbinding staat ook "gewoon" open :(

 

Nou, wie komt er een dagje naar Friesland om hier "even" een heel nieuw bedraad netwerk aan te leggen? :D:D:D

 

Ik wel

06-20392745

Link naar reactie
Delen op andere sites

sequence schreef:

Chippie schreef:
Nee geen Chello..

Overigens is een netwerkkabel (UTP CAT5) gegarandeerd tot 100 meter zonder verlies, dus die 18 meter die Planet noemt is natuurlijk onzin.

 

Wireless was eerst 10Mb, en later kwamen de 50Mb modems, in de praktijk ik echter al aangetoond dat deze snelheid eigenlijk nooit gehaald wordt, voor internet ook niet interessant omdat de bandbreedte daar meestal lager is...

 

Wel belangrijk bij draadloos is een goede beveiliging, er zijn helaas een boel knutselaars die het netwerk helemaal open hebben staan..

 

Idd utp cat5 en cat5e kunnen zonder probleem 100Mbit aan over 100m, zelfs 1000Mbit zou nog moeten werken op 100m.

 

Wireless 802.11B = 11Mbit/s(1,375MegaByte/s theor. max haalbaar in de juiste condities, geen obstakels, juiste temp, luchtvochtigheid etc, etc.)

 

Wireless 802.11G = 54Mbit/s(6,75MegaByte/s theor. max haalbaar in de juiste condities, geen obstakels, juiste temp, luchtvochtigheid etc, etc.)

 

Wireless 802.11G+ = 125Mbit/s(15,625MegaByte/s theor. max haalbaar in de juiste condities, geen obstakels, juiste temp, luchtvochtigheid etc, etc.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden