Ik ben een passatrijder (74kw 1,9 tdi variant bj april 2002) uit Glanerbrug bij Enschede en heb een probleem met de trekkracht van de wagen. Hij geeft geen sjoege meer boven 3000 rpm en bij dieper gaspedaal intrappen. Ik zat vlak (daags ervoor) voor de vakantie naar Zweden met dit acute probleem. Heb na een snelle raadgeving (rijdend uitlezen met laptop 25 euro) bij een duitse vw-garage de LMM vervangen door een Pierburg (90 euro). Geen gewenst resultaat. Deze vertelden me overigens dat er ook nog 2 andere oorzaken zouden kunnen zijn waren, nl de N75 klep of de turbo). Dat laatste zou overigens een vrij dure reparatie/oplossing zijn.
Ik heb al enig speurwerk verricht op de site maar kan nog niet de juiste vervolgweg vinden.
Wat is wijsheid?
Wie heeft tips?
Heb nog even vakantie en kan nu nog zelf zoveel mogelijk doen.
Vraag
Haya
Hallo mede vw-ers,
Ik ben een passatrijder (74kw 1,9 tdi variant bj april 2002) uit Glanerbrug bij Enschede en heb een probleem met de trekkracht van de wagen. Hij geeft geen sjoege meer boven 3000 rpm en bij dieper gaspedaal intrappen. Ik zat vlak (daags ervoor) voor de vakantie naar Zweden met dit acute probleem. Heb na een snelle raadgeving (rijdend uitlezen met laptop 25 euro) bij een duitse vw-garage de LMM vervangen door een Pierburg (90 euro). Geen gewenst resultaat. Deze vertelden me overigens dat er ook nog 2 andere oorzaken zouden kunnen zijn waren, nl de N75 klep of de turbo). Dat laatste zou overigens een vrij dure reparatie/oplossing zijn.
Ik heb al enig speurwerk verricht op de site maar kan nog niet de juiste vervolgweg vinden.
Wat is wijsheid?
Wie heeft tips?
Heb nog even vakantie en kan nu nog zelf zoveel mogelijk doen.
Gr Haya
Link naar reactie
Delen op andere sites
41 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten