Ga naar inhoud
  • 0

Waar versterker in een variant, Update:


Alain

Vraag

Wat is een goeie plek om een versterker in te bouwen in een variant, ik heb een plg tank in mijn reserve wiel, dus daar gaat het al niet, onder de stoelen is weinig ruimte,

 

Iemand enig idee...

 

Na een paar goeie ideen te hebben gekregen :thumb: heb ik inmiddels de knoop doorgehakt en samen met de Jee een pioneer sub ingebouwt,was in drie kwartier geklaard met een bakkie koffie erbij,

Ik kreeg van Eric (b5-racer) van de week een mailtje met de meededeling dat er op Mp een adv stond met een sub van pioneer voor 150,- euro.

Dat vond ik best duur voor een 2e hands en besloot gelijk maar een nieuwe te kopen voor maar een paar tientjes meer, :mrgreen:

Dus vandaag met jee deze sub eringebouwt, het laatste schroefje wilde niet , dus liet Jee deze aan mij over,klinkt echt Lekker..

 

 

 

 

 

Greets

Alain :mrgreen:

post-3650-1423822823,6047_thumb.jpg

post-3650-1423822823,6828_thumb.jpg

post-3650-1423822823,761_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heui ik had ook 3bg achterlichten maar had hem wel achter die{van achteren bekeken rechts} daar zit een plastic kap met een schroefje bovenin en die hield ik los en pakte zo de pioneer los.ik had hem aan die plastic kap van volgens mij is dat ehbo koffer??wet ik zo niet zeker vanuit hier maar achterin rechts.Kap los de versterker aan de kap terug plaatsen die kap en dreunen.moet wel zeggen dat ik de versterker erop had uit gezocht,hoefde alleen ook de sub aan te sturen,of je moet een pioneer ...206a nemen die heeft versterker ingebouwd.Die dreunt best lekkker..Jee heeft die ook.Maar er is ruimte zat als je het maar zien wil.En in de 1,5 jaar dat ik 3bg achterlichten in een 3b had heb ik niet 1 keer lampje hoeven vervangen.Ook niet dankzij het dreunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Naar dit onderwerp ben ik ook erg benieuwd.

 

Ik heb een Rockford Fosgate Power T1001DB versterker die ik ook graag weggewerkt wil hebben. Ik zou graag mijn reserve wiel willen behouden en een dubbele bodem is voor mij ook niet echt een optie. Ik zou de versterker dus graag links of rechts achter de bekleding weg willen werken.

 

Afmetingen van de versterker: 6.6 x 32.5 x 45.7 cm (exclusief bekabeling)

 

T10001bd_4_l.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet je nou met zo'n klein subje Thijs? :mrgreen:

 

edit : Hier stond net een andere post boven. :embarassed:

 

is de versterker alleen voor de sub Alain ?

 

of ga je composetje aansturen

 

mijn sub met ingebouwde versterker bevalt me prima

 

Inderdaad. Die Pioneer sub doet prima haar werk. Ik ben er ook erg blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ antonio.

Probleem is als ik een lampie moet vervangen alles eruit,

Is niet zoveel probleem hoor , Hou ik open als optie.

 

Dubble bodem nee dat zie ik niet zitten,

Misschien wel aan de rechterzijde waar verbanddoos hoort te zitten , mits die versterker klein is , 5 poorts.? zo klein..

 

@ Jee

die sub van jou is wel een uitkomst, moeten maar eens een vergadering inlassen met een bakkie erbij, :lol:

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dubble bodem nee dat zie ik niet zitten,

Misschien wel aan de rechterzijde waar verbanddoos hoort te zitten , mits die versterker klein is , 5 poorts.? zo klein..

 

 

Weet je dat zeker? Heb je de dubbele bodem van Eric SML knuts0l al gezien? Ikke wel in het eggie en ik kan je verzekeren dat dat echt super is! Jammer dat dat niet in mijn auto gaat omdat mijn bodem wat hoger zit i.v.m. de aandrijflijn naar achteren toe.

 

@ Appi : is dat je walkman die je steeds overal spamt? eeeh post!? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Aan de linkerkant kun je best wel wat kwijt, als je wat meer omhoog gaat dan kun je ook verder naar voren. Gewoon ff afmetingen van de versterker vergelijken met de ruimte die je hebt.

 

Meten is weten :thumb: Ga ik ook wel doen , en daarna maar zoeken naar een goeie ..

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden