Ga naar inhoud
  • 0

Waar versterker in een variant, Update:


Alain

Vraag

Wat is een goeie plek om een versterker in te bouwen in een variant, ik heb een plg tank in mijn reserve wiel, dus daar gaat het al niet, onder de stoelen is weinig ruimte,

 

Iemand enig idee...

 

Na een paar goeie ideen te hebben gekregen :thumb: heb ik inmiddels de knoop doorgehakt en samen met de Jee een pioneer sub ingebouwt,was in drie kwartier geklaard met een bakkie koffie erbij,

Ik kreeg van Eric (b5-racer) van de week een mailtje met de meededeling dat er op Mp een adv stond met een sub van pioneer voor 150,- euro.

Dat vond ik best duur voor een 2e hands en besloot gelijk maar een nieuwe te kopen voor maar een paar tientjes meer, :mrgreen:

Dus vandaag met jee deze sub eringebouwt, het laatste schroefje wilde niet , dus liet Jee deze aan mij over,klinkt echt Lekker..

 

 

 

 

 

Greets

Alain :mrgreen:

post-3650-1423822823,6047_thumb.jpg

post-3650-1423822823,6828_thumb.jpg

post-3650-1423822823,761_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet wat een nieuwe hemel kost voor een passat, maar wat ik wel heel gaaf zou vinden is een versterker inbouwen tegen je dak aan. Dus gat maken in je hemeltje en dan alle kabels ook daar overheen leggen. Als je hem verkoopt moet je wel een nieuwe hemel erin doen, dus ja of dat het waard is.

Kost je helemaal geen ruimte vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Of gewoon hier, (ja Vdub heb hem eindelijk ingebouwd) werkt goed!):

 

Ik zit er nog een goed over te denken waar ik hem gaat plaatsen, was nog effe bij Jee, en wat hij heeft is ook een goeie oplossing omdat bij de sub een ingebouwde versterker zit, das natuurlijk appeltje eitje..

Maar neemt niet weg dat ik nog steeds verder kijkt en denkt, op dit moment staat mij auto in de garage voor een grote beurt en apk'tje, eens zien hoeveel dat gaat kosten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat is een goeie plek om een versterker in te bouwen in een variant, ik heb een plg tank in mijn reserve wiel, dus daar gaat het al niet, onder de stoelen is weinig ruimte,

 

Iemand enig idee...

 

 

Na een paar goeie ideen te hebben gekregen :thumb: heb ik inmiddels de knoop doorgehakt en samen met de Jee een pioneer sub ingebouwt,was in drie kwartier geklaard met een bakkie koffie erbij,

Ik kreeg van Eric (b5-racer) van de week een mailtje met de meededeling dat er op Mp een adv stond met een sub van pioneer voor 150,- euro.

Dat vond ik best duur voor een 2e hands en besloot gelijk maar een nieuwe te kopen voor maar een paar tientjes meer, :mrgreen:

Dus vandaag met jee deze sub eringebouwt, het laatste schroefje wilde niet , dus liet Jee deze aan mij over,klinkt echt Lekker..

 

Greets Alain :mrgreen:

post-3650-1423822823,8078_thumb.jpg

post-3650-1423822823,886_thumb.jpg

post-3650-1423822823,9641_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden