Ga naar inhoud

passat sedan met pdc onderlip


kaboens

Aanbevolen berichten

Na al die mooie variant's te hebben gezien met de pdc onderlip wilde ik dat natuurlijk ook. Maar ja voor de sedan is er geen pdc onderlip.

 

Dus de stoute schoenen aangetrokken en een variant onderlip aangepast aan de sedan onderbumper.

 

De problemen zitten vooral in de hoeken. Deze steken bij de sedan bumper rond de 3 cm uit. Ook komen alle bevestigingspunten niet overeen. Dus na wat slijpen passen slijpen passen bakje koffie weer slijpen en passen is het dan gelukt. Ik moet zeggen tis super om pdc te hebben.

 

Natuurlijk horen er ook wat foto's bij. Heb helaas geen foto's van de montage.

 

19062008200.jpg

19062008201.jpg

 

 

En nog even een foto van de complete auto

19062008205.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto lijkt het inderdaad alsof de bumper wat uitsteekt in de hoeken. Dit is echter niet zo.

 

Wel is de aansluiting in de hoeken ong 1 mm ruimer. Dit is niet te voorkomen doordat de bumper er met redelijke spanning opgezet wordt. Het is trouwens niet te zien hoor als je er gewoon achter staat. Als je van heel dicht bij kijkt en kritisch kijkt zal het opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ik goed dat de onderlip op de hoek ietsje wijkt?

 

Op de foto lijkt het inderdaad alsof de bumper wat uitsteekt in de hoeken. Dit is echter niet zo.

 

Wel is de aansluiting in de hoeken ong 1 mm ruimer. Dit is niet te voorkomen doordat de bumper er met redelijke spanning opgezet wordt. Het is trouwens niet te zien hoor als je er gewoon achter staat. Als je van heel dicht bij kijkt en kritisch kijkt zal het opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden