Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe Navigatie vandaag ingebouwd. Pioneer Navgate 900


hans71

Vraag

Mijn weekend is weer vol: vandaag is m'n nieuwe pioneer navgate 900

http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20/241/AVIC-F900BT/index.html ingebouwd.

Mijn eerste reactie: perfect toestel. Alles erop en eraan. Alleen het opstarten duurt erg erg lang. Meer dan 1 minuut wachten als het contact aangaat. Verder valt het me op dat hij veel gesproken instructies geeft. In ieder geval veel meer dan m'n vdo-dayton systeem.

 

Pairen met m'n HTC touch gaat goed. Nu moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik ook alweer via bluetooth m'n contacten kan verzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Erg netjes, mooi apparaat. Is het front afneembaar?

 

Nee, het front is niet afneembaar. Wel kun je een geheime code invoeren die je moet invoeren als ie spanningsloos is geweest.

 

Na 2 dagen komen ook de eerste early bugs eruit: Als je een afslag naar rechts krijgt, roept ze leuk dat je naar links moet over 800 meter. Visueel geeft ze wel een pijl naar rechts aan......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Prachtige Radio, maar ze moeten echt iets verzinnen tegen diefstal!!

 

Bijvoorbeeld de zijde met de knopjes afneembaar maken en deze los NIET verkopen, tenzij je met een Politierapport en orginele factuur op de proppen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb hem ook maar besteld. Wordt morgen ingebouwd. Is een zalige radio en prachtig om naar te kijken.

 

Alpi, goede keuze. Ik begreep dat de nieuwe apparaten al met nieuwe software worden uitgeleverd. Als je 'm erin hebt zitten ben ik wel benieuwd naar de software versie. Wil je deze hier posten?

 

Probeer ook eens de stem Marijke met TTS. Hier zat de fout in dat ze linksaf riep terwijl het pijltje en de goede richting rechts was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

op pioneer.nl heb ik gisteren de nieuwe software gedownload. Veel problemen zijn opgelost, maar enkele blijven bestaan. Zo vind ik de stem met tts nog steeds onduidelijk en heb ik alweer de medling gehad "neem de 20e afslag" op een rotonde!!

Ze houdt nu wel rekening met de files en berekent keurig een alternatieve route. Verder onthoudt ze nu ook waar ze was gebleven als je de motor afzet.

De kwaliteit van de parrot blijft m.i. ook nog ver achter. Ik had hier echt meer van verwacht.

Ondanks mijn puntjes, blijf ik het een prachtig apparaat vinden. Maar voor potentiele kopers vind ik het wel iets om rekening mee te houden en navraag te doen bij aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden