Ga naar inhoud

3b passat nieuwe wielen binnen


cabriootje

Aanbevolen berichten

hoi

hier wat fotos van het inkleur maken van de side skirts

dicht maken dak en de achteklep opnieuw spuiten

 

ook de spoilers worden nieuw gespoten

 

 

de achterbumper zijn ze mee bezig

 

IMG_2018.jpg

IMG_2019.jpg

 

IMG_2025.jpg

IMG_2026.jpg

 

 

IMG_2015.jpg

IMG_2013.jpg

 

IMG_2014.jpg

 

IMG_2016.jpg

 

dit is de auto van mijn spuiter

IMG_2022.jpg

 

 

groeten

 

tot zondag

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Darren heb je die spoiler bij een persoon uit dokkum besteld??

Als dat zo is ga deze echt een goed bekijken want links en rechts zijn die spoilers niet mooi sluitend,errug lelijk ik had die toen gehaald voor mijn blauwe passs en bij de spuiter vandaan in de kleur en deze heb ik maar verkocht leek nergens op wat pas maat betrefd.En kocht eens met Bassie een dash uit grootebroek en die vent had het er ook al over.Had hem ook uit Dokkum..Wil niet zeggen dat dit zelfde soort spoiler is maar lijkt er enorm veel op..Dak spoiler heb ik het dan over he..Voor op de klep,ja je hebt zoveel spoilertje hier en spoilertje daar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ga je nu nog die lelijke chrome kapjes van de deurklinken halen of vind je dat zelf wel mooi?

 

Iedere zijn smaak wat je lelijk vindt, vindt de ander mooi en vice versa.

Dan zeg ik het dus goed.. wat ik vind ze lelijk :wink:

 

En ik vraag daarna ook of hij ze dan zelf wel mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, je bent geen uitleg verschuldigd hoor ;)

 

Het is gewoon kwestie van smaak. Ik heb zelf een oude passat en ook daar moet ik niks van chrome op of aan hebben.

 

Jij kiest ervoor om heel je auto zwart te maken (wat ik trouwens in jou positie niet had gedaan) en aangezien ik iemand ben (als ik in jou, voor mij, luxe positie zou zitten en dit kon doen) dan ook echt alles in 1 kleur zou willen hebben!

 

Dus vandaar... die chrome dingen zou IK 100% zeker niet doen juist omdat dan lekker alles zwart is en netjes. En die chrome dingen geven in MIJN ogen er dan zo een cheap ass look aan. Terwijl de rest strak en agressief is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden