cabriootje Geplaatst 18 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 juni, 2008 hoi stephan nee met achterkant nog niet klaar komt nog opvul spoiler op klep en boven spoiler en harley heeft een mooie bumper ontworpen en dat word hem denk ik moet dak nog lassen en folien greetzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LED-Lightning Geplaatst 18 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 18 juni, 2008 Ja, harley gaf inderdaad wel een mooi idee voor een bumper. Ben benieuwd of het lukt! Wil 'm best wel eens een keer 'live' zien als ie een beetje naar je zin is! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Adamski Geplaatst 19 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2008 Ziet er goed uit, vooral die pinstriping. Zoiets zie je ook nog wel eens op matte auto's, beetje old scool look. Is er iemand in Nederland die dit doet, kameraad heeft namelyk een compleet zwarte Harley. Het leek hem wel leuk om dat een beetje op te leuken met een pinstriping, bv goudkleurig, doet het altyd goed met zwart of creme. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JPstyle Geplaatst 19 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2008 Sanspeed doet dit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Adamski Geplaatst 19 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2008 Ok thanx, zitten die lui niet in Hengelo of zo, ben er ooit eens langs gereden, zat ook een porsche dealer vlakby. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cabriootje Geplaatst 19 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2008 hoi is gedaan door een jongen van 15 jaar kijk maar eens op de volgende site http://www.k-a-r-s.com Deze jongen heeft ook pimp my ride europe gedaan op MTV HIj is zeer goed greetzzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JPstyle Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 Ok thanx, zitten die lui niet in Hengelo of zo, ben er ooit eens langs gereden, zat ook een porsche dealer vlakby. http://www.sanspeed.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henriec Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 t ziet er erg strak uit. Knap staaltje werk. Helemaal!! nog niet bijna mijn smaak. Wel erg mooi gedaan. Vraagje, hoort er niet midden in de wielen nog een afdek-dop of iets? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Individual Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 De angeleyes staan erg goed bij deze kleur. Het front is nu helemaal af als je het mij vraagt. Zonde dat er nog een kenteken op moet. Van de achterzijde van je passat ben ik niet zo'n fan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cabriootje Geplaatst 20 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 zo lekker wekend kom net van sppuiter af spoilers zijn in kleur moeten vanavond ff bakken morgen om 9 uur ophalen zijn ook mijn 18 amg velgen klaar morgen weer fotos greetzzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Benassi Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 Ben weer benieuwd, maar die 18'' amg verkoop je toch ivm met 20 inch? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Individual Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 Wat doe je eigenlijk met de openingen in de voorbumper? Komt daar nog gaas achter of laat je het gewoon zo open?. Ik zou het lekker open laten of iig donker gaas erachter, zodat je het (bijna) niet ziet. Ben benieuwd naar je foto's Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cabriootje Geplaatst 20 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 hoi ja voor komen verstralers met gaas 18 inch komen eronder tot ik volgende week de 20 inch terug heb van velgendokter Dan worden ze eerst door mijn spuiter in kleur gespoten en dan pas erop greetzzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Benassi Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 Welke 20'' velgen heb je dan? En de 18'' amg's, staat daar amg in de velg gedrukt? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cabriootje Geplaatst 20 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 hoi ik heb 20 inch JZ wheels en in de 18inch ronal staat geen AMG is een soort avantgarde velg van mercedes maar gemaakt door ronal greetzzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
boelie1977 Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 mooi man!Echt een van de mooiste. Wel opletten dat je niet gaat overdrijven en teveel naar het johny gehalte gaat. Binnenkort hopelijk eens in het echte te zien! hoivandaag leuk pakketje gekregen van Maximum Ik had deze week mijn zwarte achterlichten verkocht aan snowseals hier mijn post vandaag Ik vind ze super DANKJEWEL maximum Ik kreeg altijd commentaar auto is te zwart dus nu rode achterlichten motorkap zit er recht op en ook bumper komt door zon en schaduw effect. Heb vandaag dankzij Antonio mijn xenon lampen besteld\ dankjewel Antonio greetzzz darren Keep on rollin Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
boelie1977 Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 wat zouden we moeten zonder antonio?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 20 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2008 Heb vandaag dankzij Antonio mijn xenon lampen besteld\ dankjewel Antonio Ik had het niet gelezen, graag gedaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cabriootje Geplaatst 22 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2008 hoi zo ff een totaal beeld met 18 inch moeten nog een paar dingen gebeuren greetzzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Benassi Geplaatst 22 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2008 Yeah, nice! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JPstyle Geplaatst 22 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2008 VET! lekker agressief! Wel zou ik die chrome dingen op je deurklinken verwijderen, de rest is ook allemaal mooi zwart. Aangezien ik weet dat je nog meer gaat/laat doen wacht ik het verder nog even rustig af. Maar is je dak nu glad of gewoon dakdrager loos? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
cabriootje Geplaatst 25 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2008 hoi Vandaag hemel uit de auto gehaald om de gaten in het dak dicht te laten lassen vanmiddag achterbumper en side skirts verwijderen Bumper word aangepast dankzij HARLY Neem zijn ontwerp mee naar de spuiter. allebei greetzz darren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 25 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2008 Heeel goed bezig Darren! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
raymzter255 Geplaatst 25 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2008 Dat ziet er echt goed uit! Vooral de voorkant! Lijkt wel op een nieuwe a3.. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harly Geplaatst 25 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2008 Bumper word aangepast dankzij HARLEYgreetzz darren Your Welcome.....maar wel zonder E he. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten