Ga naar inhoud

armsteun voorin passat blue motion?


tanja

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik heb vorige maand als lease auto een VOLKSWAGEN Passat Variant 1.9 TDI B2B-line BlueMotion uitgezocht.

Daarbij heb ik als optie gekozen voor de Pack Distinction GPSTouchscreen BlueMotion. Daar valt onder: 230V stopcontact aan achterkant armsteun VR.

 

Bij een een andere pack: Comfort Pack BlueMotion staat vermeld: Centrale armsteun VR bijkomende opbergruimte 2 bijkomende naar achter luchtrooster.

 

Kan iemand me zeggen wat het verschil is tussen een centrale armsteun een armsteun VR.

Ik zou graag een armsteun naast de bestuurder willen hebben, en ik ga er toch vanuit dat ik deze armsteun dan er in heb als er staat: 230 V stopcontact achterkant armsteun VR?

Toch? :?:

 

Wie kan me hierbij helpen?!

 

Thanks, groetjes Tanja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik heb vorige maand als lease auto een VOLKSWAGEN Passat Variant 1.9 TDI B2B-line BlueMotion uitgezocht.

Daarbij heb ik als optie gekozen voor de Pack Distinction GPSTouchscreen BlueMotion. Daar valt onder: 230V stopcontact aan achterkant armsteun VR.

 

Bij een een andere pack: Comfort Pack BlueMotion staat vermeld: Centrale armsteun VR bijkomende opbergruimte 2 bijkomende naar achter luchtrooster.

 

Kan iemand me zeggen wat het verschil is tussen een centrale armsteun een armsteun VR.

Ik zou graag een armsteun naast de bestuurder willen hebben, en ik ga er toch vanuit dat ik deze armsteun dan er in heb als er staat: 230 V stopcontact achterkant armsteun VR?

Toch? :?:

 

Wie kan me hierbij helpen?!

 

Thanks, groetjes Tanja.

 

Hoi tanja,

 

Volgens mij zitten op de 3C-passats standaard een armsteun. Het verschil zit hem in het feit dat de ene een 230volt aansluiting heeft aan de achterkant van de armsteun en de andere een luchtrooster richting passagiers achterin ...

...Ik kan het ook fout hebben natuurlijk ...

 

groeten,

 

Mischa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben benieuwd of er dan daadwerkelijk een armsteun voren in zit. Ik heb het nl wel aan de garage gevraagd...Maar 100% zeker ben ik dus niet nu ik één en ander nog eens goed na lees. Aangezien ik veel rijd vind ik het wel erg fijn om er een te hebben. Afwachten dus.

Zodra ik de passat heb, zal ik me voorstellen op t forum :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra ik de passat heb, zal ik me voorstellen op t forum :wink:

 

Soo, gisteren de passat al gekregen .

 

:? Nog steeds niet voorgesteld.......

 

Als goedmaker verwachten we een prachtige foto-shoot. :lol:

 

In ieder geval veel plezier met je Passat met armsteun!

 

Groet Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje (niet over de armsteun)

Heeft de Bluemotion Comfortline standaard mistlampen :?:

In de folder hebben de nieuwe Passats mistlampen onder de voorbumper, maar als ik dan het plaatje van de BlueMotion in dezelfde folder zie, zie ik een prachtige verchroomde grille, maar geen mistlampen :?::?:?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje (niet over de armsteun)

Heeft de Bluemotion Comfortline standaard mistlampen :?:

In de folder hebben de nieuwe Passats mistlampen onder de voorbumper, maar als ik dan het plaatje van de BlueMotion in dezelfde folder zie, zie ik een prachtige verchroomde grille, maar geen mistlampen :?::?:?:

 

Mijn Bluemotion Comfortline heeft standaard mistlampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf de comfort-line zit er standaard een armsteun voorin met dubbele vent.roosters ( gericht naar de achterbank) en een 12 volt aansluiting, als extra is dan te bestellen een 230 volt aansluiting hiermee komt de 12 volt aan sluiting te vervallen welke dan onder de naar de achterbank gerichte ventilatie roosters zit.

In mijn comfort-line 3c zit deze 12 volt aansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden