Ga naar inhoud

  • 0

Mooie velgen gezien. *Update: het worden Tomason TN4 18 inch


LED-Lightning

Vraag

Hallo,

 

Ik ben op het moment aan het wachten of Turbo-Variant z'n A8 velgen (de putdeksels) al dan niet aan iemand verkoopt die ook interesse heeft. In de tussentijd ben ik eens aan het rondneuzen.

 

Ik heb deze velgen ook altijd wel mooi gevonden:

17 inch

http://www.online-velgen.nl/wheels_41_559_17_3540.html

 

18 inch

http://www.online-velgen.nl/wheels_41_559_18_354.html

 

Bij de 17 inch staat een et waarde van 35 en ik vraag me af of dat wel past op mijn 3B.

 

Bij de 18 inch staan twee et waarden: et42 en et45. Volgens mij moeten deze zeker passen.

 

Ik moet overigens zeggen dat ik heel vlot een nette e-mail kreeg op een vraag van mij. Vraag was op zondagavond verstuurd, en maandagochtend had ik al een antwoord!

 

1. Wat vinden jullie: 17 inch (als dat uberhaupt op een 3B past) of 18 inch?

2. En als ik 18 inch zou pakken, kan ik dan beter voor et42 of et45 gaan?

 

Ter info: ik heb mijn Passat ongeveer 3cm verlaagd met Eibach veren.

 

Ik ga dan nog even wachten op reaktie van Turbo-Variant, en als ik dan te laat ben en de andere koper ze heeft overgenomen, dan ga ik eens kijken of ik ze bij online-velgen.nl ga bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Daarnet nog even contact gehad met Rob van T-Wheels, de velgen worden wat later geleverd, waarschijnlijk volgende week. Hopelijk kan ik ze volgende week zaterdag compleet met banden gaan ophalen. Nog even geduld oefenen dus...

 

Hij houdt me in ieder geval goed op de hoogte van wijzigingen. Daar ben ik wel blij mee!

 

Ook had hij het over een alternatief, de TN6 maar dan helemaal in de zelfde kleur als de TN4, maar ik heb m'n zinnen al gezet op de TN4 ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag nog even contact gehad met Rob van T-Wheels. Het ziet er nu naar uit dat de Tomason TN4 velgen er de komende week onder komen.

 

Er is wat vertraging geweest met de bestelling in de tussentijd, gelukkig ben ik steeds goed te woord gestaan en op de hoogte gehouden.

 

Nou maar hopen dat het voor komende week lukt, ik zou ze graag bij de komende meet in Maastricht willen showen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jaaaaaaaaah! :cool:

 

M'n vrouw belde me daarnet. De Tomason TN4 velgen zijn onderweg naar Nederland of zijn reeds gearriveerd. Morgen gaan de bandjes erop, en donderdagavond gaat alles eronder! Ik kan niet wachten!

 

Het heeft even geduurd, ik hoop dat dit het w88 waard is geweest ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee, die provisie heb ik van 'm gekregen ;-)

 

Dit zijn de specs van de velgen+banden:

8,5j 18", ET30

235/40/R18

 

Ben benieuwd hoe dat staat/past

 

Altijd spannend, wachten op je nieuwe velgen. Maar met deze maten komt de velg dan niet een stuk buiten de wielkast uit. Heb zelf een 8j velg met een et van 35 en dat valt net iets binnen de wielkast.

 

Wel pics he straks, maar dat zal wel goedkomen.

 

Edit: zie net dat je een 3b hebt, dan heb ik niks gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jaaaah ze zitten erop! Ze staan behoorlijk dik ;-)

 

Ik zal kijken of dadelijk nog een paar fotootjes kan maken, al staat de Passat er niet zo handig voor.

 

Wat me helaas wel meteen opviel, was een trilling in het stuur tussen de 90 en 120 km/h bij het naar huis rijden... deze trilling had ik niet met de oude wielen eronder. Dat terwijl ze toch echt gisteren voorzien zijn van banden, en ook gebalanceerd zijn (naar ik mag aannemen)!

 

Ik heb meteen maar even een mailtje naar de importeur gestuurd, ben benieuwd wat dat nou kan zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden