Ga naar inhoud

  • 0

Mooie velgen gezien. *Update: het worden Tomason TN4 18 inch


LED-Lightning

Vraag

Hallo,

 

Ik ben op het moment aan het wachten of Turbo-Variant z'n A8 velgen (de putdeksels) al dan niet aan iemand verkoopt die ook interesse heeft. In de tussentijd ben ik eens aan het rondneuzen.

 

Ik heb deze velgen ook altijd wel mooi gevonden:

17 inch

http://www.online-velgen.nl/wheels_41_559_17_3540.html

 

18 inch

http://www.online-velgen.nl/wheels_41_559_18_354.html

 

Bij de 17 inch staat een et waarde van 35 en ik vraag me af of dat wel past op mijn 3B.

 

Bij de 18 inch staan twee et waarden: et42 en et45. Volgens mij moeten deze zeker passen.

 

Ik moet overigens zeggen dat ik heel vlot een nette e-mail kreeg op een vraag van mij. Vraag was op zondagavond verstuurd, en maandagochtend had ik al een antwoord!

 

1. Wat vinden jullie: 17 inch (als dat uberhaupt op een 3B past) of 18 inch?

2. En als ik 18 inch zou pakken, kan ik dan beter voor et42 of et45 gaan?

 

Ter info: ik heb mijn Passat ongeveer 3cm verlaagd met Eibach veren.

 

Ik ga dan nog even wachten op reaktie van Turbo-Variant, en als ik dan te laat ben en de andere koper ze heeft overgenomen, dan ga ik eens kijken of ik ze bij online-velgen.nl ga bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja, het hangt even af of Turbo-Variant z'n velgen al dan niet verkoopt aan iemand die me te snel af is. Ik had een leuke bonus van op het werk gekregen i.v.m. een goede prestatie en dacht dat ik die wel in m'n Passat kon steken ;-)

 

Het liefste zou ik die 'putdeksels' willen van Turbo-Variant, want daar kan ik gewoon mijn huidige banden op zetten. Nog even afwachten maar, ik heb al weer even niets gehoord... :blink1:

 

Als dat niet doorgaat, ga ik voor de 18 inch, dat was me al duidelijk ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind 18 inch ook het mooist zeker nu je wat gezakt bent.

En zal niet gaan voor die velgen die je aantoont,die zie je te veel en de blanke lak laag hoeft niets mee te gebeuren of gaat vocht onder en bladerd stuk.Vraag Bassie zijn ervaring hierin.Zal gewoon voor een gespoten set gaan,Bij die put deksel heb je daar minder last van door het oppervlak wat dicht is.{klinkt raar maar spatten minder steentjes tegen de ribben aan die de lak doen splijten}Maar he je moet je eigen kop volgen das het belangrijkst.Jij moet ze wassen al die spaakjes.Maar ik had et 45 rs6 8 j en vond ze acter te ver naar binnen staan daar heb ik toen een cm ring tussen gezet.Maar voor is et 42 wel mooi en dan achter et 35,of andere j maat

Had trouwens eerst porshe turbo velgen en die waren 18 inch 8j en et 35 stond dik reed goed en geen schafferij,

Maar ik heb nu zelf 16 inch road america,onder mijn grijze variant de blauwe Passat is kompleet verkocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hahaha foto gemaakt bij van Mossel! Zo te zien waren ze dicht (poort)

Coole foto. Is hij daar gekocht en in onderhoud? De mijne komt daar ook vandaan.

 

Even voor onze vriend LED: ik ging voor 19 inch! Krijg je echt geen spijt van. Ik heb het ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden