Ga naar inhoud

Hij is weer schoon...(voor hoelang?)


Vdub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Netjes, Vdub!

 

Als je de leds geplaatst hebt, kan je misschien overwegen om de knipperlichten te vervangen door exemplaren met zilverkleurig glas. Zo krijg je geen oranje gloed in de knipperlicht-units, zolang de lichtjes niet branden.

 

Die lampjes zijn APK afgekeurd(schijnen wit door) alleen APK is pas in juli... straks komen er idd zilveren in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een knappe verschijning.

 

Al kun je over de chromen gril blijven discussieren. Effe netjes in de kleur zetten geen optie ?

 

Hoe zit de achterkant eruit ? Gewoon het onderstuk van de bumper in kleur gezet, of ook een extra dik onderstuk eraan.

 

Ja. Ben lui vanavond. Geen zin om te zoeken tussen de foto's..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een knappe verschijning.

 

Al kun je over de chromen gril blijven discussieren. Effe netjes in de kleur zetten geen optie ?

 

Hoe zit de achterkant eruit ? Gewoon het onderstuk van de bumper in kleur gezet, of ook een extra dik onderstuk eraan.

 

Ja. Ben lui vanavond. Geen zin om te zoeken tussen de foto's..

 

;)

 

Gril in kleur lijkt mij niet mooi dan word het teveel 1 massief geheel.

De achterkant is idd in kleur gespoten. Ik vind namelijk de Votex achterbumper niet mooi, vandaar.

normal_Pict1317k.jpg

Ik heb nog geen subtiele(zoals de votex voorspoiler) bumper gevonden.

 

De achterklepspoiler zal een dezer dagen ook wel klaar zijn.. kan niet wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gril in kleur lijkt mij niet mooi dan word het teveel 1 massief geheel.

 

Inderdaad. Zou een massief geheel kunnen worden. Dan is dit beter dan gewoon zwart lamel of honingraat.

 

De achterklepspoiler zal een dezer dagen ook wel klaar zijn.. kan niet wachten...

 

Achterspoiler ook subtiel neem ik aan ? Of wordt het een echte vleugel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat past niet, moet je een 3BG bumper voor hebben, ik zit eerlijk gezegd niet op nog een spuitwerk te wachten... als iemand mij van achter aantikt doe ik dat misschien wel... niet eerder, of ik moet een super mooie achterbumper tegenkomen.

 

Die dikkel bobbel op de foto is ook geen gezicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit hoor!~

Ik heb ook zilver bolletjes voor de knippers.. Blijft gewoon goed hoor. Heb het al een tijd erin.. en bij m'n vorige auto ook nooit problemen gehad met afbladeren.

Ben alleen ff vergeten van wat ik ze heb.. Iets met auto.. zwart/rood papiertje zit erachter.

Ach en als het zilver wel verdwijnt dan ff een 2 nieuwe aanschaffen.. is gelukkig niet het duurste..

Link naar reactie
Delen op andere sites

No prob... ik kijk al weer enorm uit naar zondag, aangezien ik normaalgesproken meer uitkijk naar de maandag...

 

Oh ja.. morgen ff bellen of mn achterspoiler al klaar ligt, kan die er ook nog ff op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden