Ga naar inhoud

Bouwpakket Passat 3C ??


Mausey

Aanbevolen berichten

Bij iedere dealer kun je ook zo'n bouwpakket krijgen hoor... :lol:

 

 

 

 

 

Zijn test auto's van VW die na testen uit elkaar worden gehaald om slijtage te zien. Denk dat dit het zal zijn.

 

Volgens de advertentie hebben ze " enkele tientallen kilometers" gelopen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel leuk voor de hobbyisten onder ons.

 

Volgens mij hoeft er geen BPM betaald te worden over onderdelen die (nieuw) geimporteerd worden.

Dit kàn dus een hele lucratieve business zijn.

Ligt er een beetje aan wat het "bouw-pakket" moet kosten.

Even laten keuren voor een kenteken en rammelen maar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis niet zo leuk als het lijkt, zo'n Pakket kost 10000 euro, dat is opzich niet zo raar.

 

MAAR, een kenteken erop krijgen betekent BTW / BPM aftikken en je bent zo weer 20000 verder.

 

IK vraag me nu eigenlijk af of kje niet met het kale carresorie erheen kan voor een chassis nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MAAR, een kenteken erop krijgen betekent BTW / BPM aftikken en je bent zo weer 20000 verder.

 

Hoe kom je aan dit bedrag ?

BTW betaal je aan de leverancier van de onderdelen bij aflevering.

Dit hoeft niet nog eens extra betaald te worden volgens mij.

Met de BPM weet ik het niet precies, maar over onderdelen hoeft geen BPM betaald te worden dat staat vast.

En volgens mij als er al een type goedkeuring is bij het RWD is het ,volgens mij, alleen een kenteken keuring te doen en dat is iets van 1500 / 1600,= Eu.

Het word anders als je een combinatie maakt die niet bekend is bij het RWD.

Bij voorbeeld een Passat 3C met een 3BG V6 TDI er in.

Als je alles bij "het gewone" houd moet het volgens mij geen problemen op leveren.

Het enige wat ik me afvraag, hoe zit het met het chasis nummer in de kale carosserie, is dat een compleet nieuw nummer, of moet dat over gezet worden... dat mag het wel lastig maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden