Ga naar inhoud
  • 0

Car jacking


Marretje

Vraag

Hallo nou moet ik volgende week naar de dealer om die computer te resetten van die service beurten weet je wel, maar nou had ik ook gevraagt aan die dealer of ze dat car jacking kunnen programeren en dat kon wel. Even voor de gene die het niet weten. Dat is als je wegrijd met je auto en boven de 20km peruur komt dat je deuren op slot gaan.

Mijn vraag is of iemand dat ook heeft en de ervaring ervan, is het wat of is het niets. Groeten Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb die functie ook aangezet. ALs ik dan wegrij dan gaan automatische alle deuren en kofferbak op slot. Dus als ik dan bij het stoplicht sta er niet zomaar me auto in kan. ALsik de motor dan uitdoe en sleutel uit het contact haal daan gaan alle deuren ook weer open. Werkt dus best wel lekker en gemakkelijk !!

 

mvgr.

 

robbietdi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb die functie ook aangezet. ALs ik dan wegrij dan gaan automatische alle deuren en kofferbak op slot. Dus als ik dan bij het stoplicht sta er niet zomaar me auto in kan. ALsik de motor dan uitdoe en sleutel uit het contact haal daan gaan alle deuren ook weer open. Werkt dus best wel lekker en gemakkelijk !!

 

mvgr.

 

robbietdi

 

Oh kijk aan dus als je de motor uit zet gaat alles weer open, da`s wel stijl.

Het gaat mij ook meer om als ik op vakantie ga, bij van die rare fransen of noem maar op. Of als je met een waardevol iets rij. Maargoed het zal waarschijnlijk wel nooit gebeuren maar je weet het maar nooit. Dat dacht ik in iedergeval ook met mijn autoradio die drie weken geleden op een simpele manier s`nachts uit mijn auto geript was. Ik dacht dat gebeurt mij toch niet. Maar oke moet volgende week toch naar de dealer dus kunnen ze dat mooi doen. Bedankt voor de reactie. Groeten Marcel

 

Ps. jii zegt ik heb die functie ook aan gezet, bedoel je dat jij dat zelf gedaan heb of de dealer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ps. jii zegt ik heb die functie ook aan gezet, bedoel je dat jij dat zelf gedaan heb of de dealer

 

Je kan het ook zelf doen maar dan heb je vagcom nodig en een speciale kabel.

 

Ik ga het ook zelf aanzetten.Ik wilde dit al langer doen maar het is er nog niet van gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja gewoon zijn uren geld vertelde hij. en vag-com heb ik niet en heb zelf ook niet een kennis, maarja dat gaaft niet ga wel naar de vw dealer.

 

Wat ik ook nog zag op die site van vag-com van je taal in je boord computer, die duitse taal ga ik er uithalen en engels er in terug.

Taal van de boordcomputer:

 

Hiermee verander je de taal van de boordcomputer, van je MFA (Multi Funktions Anzeige), het schermpje voor je neus waar de teksten als "Bitte Tanken" komen te staan.

 

Ga naar [select]

dan naar [17 - Instruments]

dan naar [Adaptation - 10]

kies voor kanaal 004 en verander daar de waarde in de juiste taal

1 = Duits

2 = Engels

3 = Frans

4 = Italiaans

5 = Spaans

6 = Portugees

7 = leeg

8 = Czech

[Test] & [save]

 

TDIclub.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb idd een kabel plus de software. De taal was bij mij ook duits en dat staat nu ook op engels.

 

Geen probleem om ff voor je te veranderen. Woon alleen wel in Noord Holland. Hoorn. Hoor het wel als ik het vfoor iemand in de buurt moet veranderen.

 

 

mvgr.

 

robbie tdi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er ook over nagedacht om het te doen.. maar ik vraag me af in hoeverre het zin heeft, omdat er ook een knopje in de deur voor is om alles op slot te doen.. Plus dat de sloten niet het allerbeste onderdeel is van de Passat.. dus ik vroeg me ook af of de sloten nou niet binnen de kortste keren kapot zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tis echt maar een paar minuten werk en de dealer zal je er wel vorstelijk voor laten betalen alsof het magic is. D'r is vast wel iemand met VAG-COM in de buurt of kom anders op de dyno meeting, neem ik m'n laptop wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb eens ergens gelezen dat je ook veel kunt veranderen via je climat control. daar zijn bepaalde codes voor?

 

Wat je allemaal met je clima kunt kun je hier lezen.

 

http://users.telenet.be/xius/auto/climatronic_ned.htm

 

Wat ik ook nog zag op die site van vag-com van je taal in je boord computer, die duitse taal ga ik er uithalen en engels er in terug.

Taal van de boordcomputer:

 

Klopt, je kunt zelfs je brandstof hoveelheid per 100 km veranderen

 

standaard staat hij op hoeveelheid liters per 100 km

Als je het op japans insteld krijg je te zien 1:18 of 1:12 is maar net hoe zuinig je auto rijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
en als je nu een aanrijding krijgt dan zijn de deuren dus niet open te krijgen ook niet van binnen uit

 

Deuren kunnen altijd van binnenuit opengemaakt worden, 2 keer aan hendel trekken en deur is open

 

Indien crashsensor of airbag wordt geaktiveerd zal auto-unlockfunctie intreden

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb idd een kabel plus de software. De taal was bij mij ook duits en dat staat nu ook op engels.

 

Geen probleem om ff voor je te veranderen. Woon alleen wel in Noord Holland. Hoorn. Hoor het wel als ik het vfoor iemand in de buurt moet veranderen.

 

 

mvgr.

 

robbie tdi

 

Ik woon in Hippo dus dat is niet ver dan hou ik mij wel aanbevolen bij je, zit zo in Hoorn vanzelf. Ik hoor het wel van je dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deuren kunnen altijd van binnenuit opengemaakt worden, 2 keer aan hendel trekken en deur is open

 

Indien crashsensor of airbag wordt geaktiveerd zal auto-unlockfunctie intreden

 

Precies hoe hij het zegt dat is waar!

 

FF nog iets het is toch vrijdag vandaag want de berichten zijn van zaterdag 7 januari.Of loop ik nou achter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deuren kunnen altijd van binnenuit opengemaakt worden, 2 keer aan hendel trekken en deur is open

 

Indien crashsensor of airbag wordt geaktiveerd zal auto-unlockfunctie intreden

 

Precies hoe hij het zegt dat is waar!

 

FF nog iets het is toch vrijdag vandaag want de berichten zijn van zaterdag 7 januari.Of loop ik nou achter?

 

Zijn al wat topics over.. als je ff zoekt heb je het gevonden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb het net ook aangezet. Ik vraag me af waarom dat niet standaard aanstaat. Wat zou daar de reden voor zijn.

het is wel makkelijk met kinderen in de auto :wink:

 

Jee13 schrijft dat de deuren altijd van binnen open kunnen door 2x aan de hendel te trekken, niet echt handig dus met kinderen. Dan kun je denk ik beter het kinderslot op de achterdeuren omzetten. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jee13 schrijft dat de deuren altijd van binnen open kunnen door 2x aan de hendel te trekken, niet echt handig dus met kinderen. Dan kun je denk ik beter het kinderslot op de achterdeuren omzetten. ;)

 

Die heb ik er zo wie zo op zitten, maar dan komen er geen extra kinderen naar binnen :lol::lol::lol:

 

Ik vind het wel een prettig gevoel als de deuren op slot zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jee13 schrijft dat de deuren altijd van binnen open kunnen door 2x aan de hendel te trekken, niet echt handig dus met kinderen. Dan kun je denk ik beter het kinderslot op de achterdeuren omzetten. ;)

 

Die heb ik er zo wie zo op zitten, maar dan komen er geen extra kinderen naar binnen :lol::lol::lol:

 

Ik vind het wel een prettig gevoel als de deuren op slot zijn.

 

Even voor de duidelijkheid, wanneer je het kinderslot omzet kun je alleen van buiten de deur openen. Dus hoezo, geen extra kinderen naar binnen ? ;)

 

Ja ik ben wakker vanavond. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden