Ga naar inhoud
  • 0

Verliching Luchtroosters


emac

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik dacht altijd dat de verlichting in de luchtroosters standaard was, maar helaas zit het er bij mijn auto niet in.

 

Heeft iemand mss een schemaatje zodat ik het er als nog kan inzetten ?

 

Alvast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

er is wel eens iets over gepost, maar weet ff niet waar t staat (was het Joost?)

 

hij had ledjes in de roosters geplaatst meen ik

 

vanaf 2004, zijn de luchtroosters niet meer verlicht, echter zit er wel een voeding achter de luchtrooster.

 

Dus roosters eruit, leds erachter fabriceren, stekkertjes bij dealer halen en de boel aansluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kreeg vandaag zo'n Skoda Superb (2.0 Tdi :P ) als vervangende auto mee (rijdt overigens idd als een Passat (3BG), dwz dweilend en overhellend, want er zat natuurlijk nog standaard vering en demping onder...).

 

Die luchtroosters vielen me gelijk op.

Op deze foto's lijkt het heel wat:

ausstroemer_rechts_tn.jpg

maar in het echt zijn ze net even iets te afwijkend glimmend en niet passend in het dashboard/interieur. De roosters om de deurhendels in de deuren hebben dezelfde kleur.

 

Maar ach, het is ook een kwestie van smaak en het past wel exact in een Passat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dus ook stekker is al aanwezig? Letterlijk rooster switchen en aansluiten is dus voldoende (bij mj 2004)?

 

Ik heb afgelopen zaterdag in een passat van 2003 gewerkt, en aan de passagier kant achter de deksel ( dezelfde deksel als aan de bestuurde kant waar achter de zekering zitten) zit de stekker waar normaal gesproken die is verbonden met de licht van de luchtroster. Jullie kan de deksel ff losmaken en kijken of die stekker er zit, en met een multimeter kijken of er spanning komt als de licht aan gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
bij mij zit er verlichting in, maar blijkbaar enkel de 2 middelste luchtroosters zijn verlicht. Wanneer het origineel voorzien is, zijn ze dan allemaal verlicht? of enkel de 2 middelste?

 

grtz

 

Ja, dan zijn de lampje kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden