Ga naar inhoud

hoe rooster verwijderen ivm sleepoog????


LvR

Aanbevolen berichten

Hoe moet je het rooster verwijderen om bij het sleepoog te komen?? Volgens het instructieboekje moet je het er "gewoon" uittrekken, maar het zit bij mij verrekte vast.

 

Is er een foefje voor, want ik wil het natuurlijk niet kapot trekken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

zitten in pricniepe 4 weerhaakjes aan... indrukken en het rooster eruittrekken.

That's echt it...

 

volgens mij staat er nog zelfs iets over in de KB hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

 

Noch bij "zoeken", noch in de KB heb ik iets gevonden, maar misschien kijk ik erover heen................ja, ouderdom............LOL

 

Ik heb zojuist gekeken en geprobeerd het rooster te verwijderen, maar ik weet die weerhaakjes niet te vinden. Heb je (of iemand anders) misschien een tekening oid????

 

Mijn dank is groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt mij niet #$%&^&*%$. Moet ik aan de rechter of linker boven/onder ???) rand beginnen? Met een schroevendraaier ertussen?

 

Misschien kan ik maar beter wachten tot tot ik mijn xenon ga installeren; wil ook mijn lkoplamplenzen schoonmaken en kan ik beter mijn bumper verwijderen; hoeft het rooster er ook niet meer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week moest er bij de auto van mijn vrouw ook het rooster eraf om de auto goed vast te zetten op de auto-ambulance. Die man die dat varkentje waste trok zo het rooster eruit hoor, zonder schroevedraaiers of zo, gewoon een flinke snok eraan geven en hij was los. Ik wist geeneens dat het sleepoog daar zat..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jip, toch gewoon flink hard trekken, bij mij ook gelukt toen de mistlamp het niet meer deed, (wat overigens een los stekkertje was ipv kapot lampje), ik moest ook wel ff kijken, aangezien het niet echt duidelijk is.

 

"sterkte" groetjes iwan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden