Ga naar inhoud

  • 0

knipperlichten USA stijl


querine

Vraag

  • Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
volgens mij kan het alleen bij de can-bus versie.dus vanaf de passat 3c.

tenzij je een beetje handig bent zou je dit ook kunnen fabriceren op een 3b.

 

Dat deed ik "vroegah" al op mijn Golfje II.

Losse fittingen met "stadslicht" bolletjes, gaatje erbij prikken in je originele knippers en dan aftakken vanaf je stadslicht.

Kan je ook nog kiezen of je de nornale stadslichten toch mee laat branden, of niet. De losse fittingen kan je bij iedere automaterialen zaak kopen voor één Euro per stuk of zo, dus is niet duur.

Ik zette er meestal wel een (verborgen) schakelaartje tussen om het circus uit te kunnen schakelen voor de APK.

Dat scheelt je weer een complete demontage voor de jaarlijkse keuring.

Maar is evengoed makkelijk te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
officieel niet,je mag maar 2 stadslichtenlichten hebben.je kunt met vag-com ook je originele stadslichten uitschakelen.

 

 

Umm, dat vraag ik me dus nog steeds af..

- Volvo's die naast het stadslicht ook een ledje in de knippers hebben meebranden?

- BMW 5-serie heeft ook ledjes bovenaan de knipperlichten naast de bekende angel eyes.

 

Of mag dat wel omdat het echt aparte lampjes zijn en niet je knipperlichten?

 

PS staat erg goed dat achteraf ingebouwde Xenon, jammer dat dat zeker niet mag (wel voor apk, niet voor de wet), anders had ik het zo gedaan.

 

Edit: Heeft Eric nou expres oranje lampjes in de orginele stadlicht-unit gezet of komt het omdat de Xenon zo wit is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Edit: Heeft Eric nou expres oranje lampjes in de orginele stadlicht-unit gezet of komt het omdat de Xenon zo wit is ?

 

 

volgens mij heeft eric er geen oranje lampjes in stadslichtjes zitten.

ze lijken anders van kleur naast de xenon verlichting deze is namelijk spierwit van kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb in mijn passat origineel xenon zitten,volgens mij zitten er in de stadslichten gewoon de bleu-vision lampjes van philips in,deze zijn ook zeer wit,en niet zo'n gele gloed erin.

ik zal binnenkort wel eens kijken wat erin zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

om nog even terug te komen op de usa knipperlichten

 

heeft er iemand een idee of het mogelijk is in een 3C, i.p.v de knipperlichten vooraan in usa stand te laten branden enkel de leds in de spiegels in usa stand te programmeren? zo een soort van sidemarkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik had hier gelezen dat je de originele stadslichten kan uitschakelen met vagcom, het is me alleen gelukt om ze te dimmen maar blijven wel heel zwak branden. weet iemand hoe je ze helemaal kan uitschakelen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedemiddag,

 

Even een oud topic uit het stof gehaald.. Binnenkort mag mijn 3c op voor de APK, met knipperlichten die meebranden met de koplampen.

Hier al mensen waarvan de auto goed- danwel afgekeurd is vanwege deze feature? Ik hoor verschillende verhalen over APK-afkeur vanwege de meebrandende knipperlichtjes.

 

Cheers,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goedemiddag,

 

 

Hier al mensen waarvan de auto goed- danwel afgekeurd is vanwege deze feature? Ik hoor verschillende verhalen over APK-afkeur vanwege de meebrandende knipperlichtjes.

 

Cheers,

mijn auto is ermee goedgekeurt. :D

keur mijn auto zelf. :mrgreen:

ik heb mijn laptop altijd bij de hand als er een steekproef is zet ik ze even uit :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hmm.. dus als ik het goed begrijp Chaosboy, mag het in NL (net als voor dreke in BE) ook niet ?!

Hopelijk kunnen ze het bij de dealer uit zetten als het reden voor afkeur is..

het mag niet officieel niet.maar ik mag toch aannemen dat ze bij de dealer dat ook kunnen.en ze weten ook wel dat ze anders toch weer geactiveerd worden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden