Ga naar inhoud

Wat mag een trekhaak kosten gemonteerd en wel?


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Gast Anonymous

Mods,

Als dit niet kan, haal hem er dan maar weer snel vanaf.

 

Maar ik was nieuwsgierig wat het mag kosten een complete trekhaak vaste kogel met 13 polige Jaeger gemonteerd en wel. Prijslijstprijs is denk ik onderhandelbaar toch?

 

Enne voor de techneuten, kun je de parkeersensoren achter ook afstellen? Ik bedoel dat je geen last hebt van de trekhaak?

 

Han(s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Kijk dat is weer eens wt anders. Ik weet wat de inkoopprijzen zijn van de haak en de 13 polige stekkerset. Monteren zelf kan ik nog wel verzinnen. Inlezen moet sowieso gebeuren. En dan komt ie, tis een lease auto en stel dat ik iets niet goed ga doen dan hang ik. Daarom laat ik hem monteren. Echter ben nogal geschrokken van de prijs. Maar wat moet dat moet....

 

THNX enniewee voor jullie support 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe gaat het met je bumper dan? zaag je daar een gat in of koop je daar een aangepaste onderspoiler voor of steekt ie eronderuit?

 

Ik heb gekeken voor een Brink trekhaak en volgens de gegevens, moet dit er 1 zijn zonder bumper insnede.

 

TREKHAAK

MAX. AANHANG GEWICHT 2200KG MONTAGE

BUMPERINSNEDE NIET ZICHTBAAR

 

Maar als ik dan onder mijn auto kijk, is de hele onderkant beplakt met plastic/kunstof. Als je ergens bij wil, ben je wel een half uur bezig , met alles te verwijderen. En al dat plastic/kunstof loopt door tot aan de achterbumber. Dus ik vemoed zelf, dat er toch echt wel wat uitgehaald moet gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
en hoe gaat het met je bumper dan? zaag je daar een gat in of koop je daar een aangepaste onderspoiler voor of steekt ie eronderuit?

 

Ik heb gekeken voor een Brink trekhaak en volgens de gegevens, moet dit er 1 zijn zonder bumper insnede.

 

TREKHAAK

MAX. AANHANG GEWICHT 2200KG MONTAGE

BUMPERINSNEDE NIET ZICHTBAAR

 

Maar als ik dan onder mijn auto kijk, is de hele onderkant beplakt met plastic/kunstof. Als je ergens bij wil, ben je wel een half uur bezig , met alles te verwijderen. En al dat plastic/kunstof loopt door tot aan de achterbumber. Dus ik vemoed zelf, dat er toch echt wel wat uitgehaald moet gaan worden.

 

Dit is een afneembare trekhaak!!

Gr Han(s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik zit met hetzelfde probleem, ook een lease

 

nu was ik aan het denken omdat ik een tweedehands trekhaak heb gevonden alle demonteerwerken zelf te doen

 

 

zelf bumper eraf te halen en binnenbekleding koffer, zodat de garage enkel de aansluiting en montage moet doen. Zou dit een manier zijn om de prijs te drukken (montage wordt normaal geschat op 300€)

 

hebben jullie ook een idee hoe dit alles gedemonteerd moet worden?

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn lease auto een afneembare trekhaak laten monteren.

 

Kosten 1025 euro.

 

Dit wordt veroorzaakt doordat er een speciale onderbumper is besteld met een wegschuifbaar klepje zodat als je de trekhaak niet gebruikt je niet ziet dat er een trekhaak onder de auto zit.

 

Als je laat zagen dus groot gat in je achterbumper (doordat de auto hoger op zijn achter poten staat, lelijke inkijk) kosten voor de bumper ongeveer 350 euro.

 

Ik heb het gedaan voro het gemak en paste in mijn budget maar desalnietemin een hoop geld.

 

Over 5 weken krijg ik mijn nieuwe auto (zie onderschrift voor specificaties), dus nog even wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn lease auto een afneembare trekhaak laten monteren.

 

Kosten 1025 euro.

 

Dit wordt veroorzaakt doordat er een speciale onderbumper is besteld met een wegschuifbaar klepje zodat als je de trekhaak niet gebruikt je niet ziet dat er een trekhaak onder de auto zit.

 

Als je laat zagen dus groot gat in je achterbumper (doordat de auto hoger op zijn achter poten staat, lelijke inkijk) kosten voor de bumper ongeveer 350 euro.

 

Ik heb het gedaan voro het gemak en paste in mijn budget maar desalnietemin een hoop geld.

 

Over 5 weken krijg ik mijn nieuwe auto (zie onderschrift voor specificaties), dus nog even wachten.

 

Sorry maar dat is belachelijk veel geld. Ik heb bij mij dealer in Gouda 780 euro betaald voor een afneembare trekhaak met Jeager stekker. Ik heb alleen een andere onderbumper moet nemen ivm een mooi net afdekkapje maar dat was zeer zeker geen 350 euro. Tenzij ook je onderbumper is meegespoten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
Heb ook een lease auto en vond het inderdaad ook een hoop geld (€650,-).... :(

Maar je hebt niet veel keuze met een lease auto wil je (achteraf) geen problemen krijgen.

 

Door al het gezeik heb ik de trekhaak mee laten leasen.

 

Heb je nog een tip voor me? Ergens praat je over het inprogrammeren van de ESP. Ik mag aannemen dat de dealer dit alles toch gaat regelen?

 

Han(s) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden