mika2001 Geplaatst 28 februari, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 februari, 2008 Hallo allemaal, Mijn klacht is de volgende: Een 1.8T die behoorlijk inhoud vanaf de 3e versnelling na 2200 tpm. Boven de 3000tpm is het redelijk onder controle,maar nog steeds niet helemaal weg. Wat al gedaan: *LMM vervangen (element afgebroken !?). *N75 vervangen . *Alle onderdrukslangen van/naar turbo vernieuwd. *Alle andere slangen gecontroleerd op lekkage. *Bougies vervangen. Wie o wie heeft de oplossing voor het probleem, alle suggesties zijn welkom! Alvast enorm bedankt. Maurice Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 2 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 2 mei, 2008 Engine 01 > Adaption 10 > veld 00 save Engine 01 > Baic Settings 04 > mwblok 060 of 096 en wachten op ADP RUN > ADP OK dan uit vagcom, sleutel 10 sec ERUIT en klaar... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 VW-18T Geplaatst 6 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2008 Voor een gechipte 1.8t is het verschil tussen een TT en een Forge het niet waard. Scheelt een factor 4-6 en de TT doet het gewoon goed. TT DV VAG nummer is 06A 145 710 N. Voor een gechipte 18T is het niet nodig en voor een standaard ook niet. Dus zeg je dat het helemaal niet nodig is toch? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 6 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2008 Ik bedoelde dat het prijsverschil tussen een TT en een Forge wel erg groot is en dat een TT DV voor een gechipte 1.8T prima voldoet. Een standaard DV scheurt meestal indien gechipt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mika2001 Geplaatst 6 mei, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 mei, 2008 Ik had het geluk dat ik via marktplaats een zo goed als nieuwe Forge op de kop had weten te tikken voor €65 , anders had ik het ook nooit gedaan. Ik merk wel verschil met de orginele VAG DV , maar deze bleef ook hangen. Maar waarschijnlijk had een DV van de TT het zeker net zo goed gedaan. ______________ Maurice Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Sportline Geplaatst 7 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2008 Hoe ziet het gasklephuis eruit en waar bevindt het zich?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 raymzter255 Geplaatst 7 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2008 Ik heb het ff voor je omcirkelt waar het gasklephuis zit gr. Yas Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 7 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 7 mei, 2008 Dat verschilt per motor, meestal zit ie nabij het schutbord, muv de 1.8T Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Sportline Geplaatst 8 mei, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 8 mei, 2008 Zo te zien zit 'ie aan het inlaatspruitstuk vast. Dat vermoeden had ik al dat dat 'em was. Bedankt in ieder geval.... Groet, Epko Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
mika2001
Hallo allemaal,
Mijn klacht is de volgende: Een 1.8T die behoorlijk inhoud vanaf
de 3e versnelling na 2200 tpm. Boven de 3000tpm is het redelijk
onder controle,maar nog steeds niet helemaal weg.
Wat al gedaan:
*LMM vervangen (element afgebroken !?).
*N75 vervangen .
*Alle onderdrukslangen van/naar turbo vernieuwd.
*Alle andere slangen gecontroleerd op lekkage.
*Bougies vervangen.
Wie o wie heeft de oplossing voor het probleem, alle suggesties
zijn welkom!
Alvast enorm bedankt.
Maurice
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
18
12
12
3
Popular Days
3 ma
11
29 feb
10
4 ma
5
30 apr
4
Top Posters For This Question
mika2001 18 posts
Vdub 12 posts
DM 12 posts
Sportline 3 posts
Popular Days
3 ma 2008
11 posts
29 feb 2008
10 posts
4 ma 2008
5 posts
30 apr 2008
4 posts
Posted Images
58 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten