Ga naar inhoud

Animocheck: Groepsinkoop Tokspeed Chroom Grill 3bg


forsurh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Er zijn mensen die niet (zo) handig zijn, dan is deze versie niet aan te raden. Er moet nl. (zelf aan te schaffen) lijm gebruikt worden, sommige mensen zien dat niet zitten. Ieder zijn keuze natuurlijk, maar het lijkt me wel handig dit er even bij te vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:stupids:

 

Waar hebben we het over denk je ?

 

Tokspeed bied de grilles in diverse varianten aan: van totaal doe het zelf pakket tot compleet gemonteerd. Customizer zet een ebay link naar de doe het zelf versie hier neer, lijkt me dat het voor geinteresseerden wel duidelijk moet zijn dat je voor die prijs de doe het zelf versie krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid; er zijn een 5 -tal grilles in omloop van tokspeed. Degene waar het hier om gaat is de meest complete!

 

Ik stel trouwens voor om dit item nog 2(?) weken te laten lopen en dan zien of er voldoende animo is om iets gezamelijk te doen...

 

Mee eens of suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tokspeed bestaat uit een RVS deel en een zwart deel.

 

Het zwarte deel bevat de bevestigingspunten (6 in totaal) om de grille vast te schroeven. Het RVS deel wordt middels lijm op het zwarte deel bevestigd, vervolgens schroef je het geheel vast op je bumper/luchtinlaat.

 

Van een tokspeed die alleen vastgelijmd zit heb ik niet gehoord, lijkt me ook niet erg betrouwbaar qua vastblijven. Verlies van de grille is mooi klote als je daar 99 euris voor neergelegd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hier echt geen animo meer voor? Anders kunnne we voor de 5 stuks actie gaan, scheeld weer 10E :lol:. Misschien is er iemand die ze wilt ontvangen en weer doorsturen mtt de verzendkosten. Ik ben eigenlijk nooit thuis overdag dus voor mij wordt het lastig. Of gewoon direct naar de juiste adressen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Eventueel wil ik ook wel een hebben. Zelf heb ik er al een, maar mijn broertje (die sinds drie weken ook Passat rijd) zou er ook wel een willen.

 

1.Dimitri-Turbo

2.forsurh

3.moud

4.JNengerman

5.Passat03

6.Benassi

7. Leroy

8. VW Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nu ook voor mijn broertje besteld, maar toch vind ik de prijs/kwaliteitverhouding niet helemaal in orde. Hij kost rond de 100 euro, maar is dit mijn inziens niet waard. Ik vind hem wel erg mooi staan, dus hou hem wel.

Heb zelf inmiddels mijn tweede Tokspeed er op zitten. De eerste was na een week al kapot. De tokspeed bestaat uit twee delen, en deze liet bij mij al snel los. Door veel snelwegkilometers is er blijkbaar veel kracht opgekomen waardoor het achterste deel ook nog eens gebroken was. Via Tokspeed kreeg ik na enige tijd weer een nieuwe terug. Nu twee maanden later laat die ook al weer los. Heb hem gisteren maar weer van de bumper afgeschroefd en de twee delen vastgekit. Zit er nu weer mooi op, en zal er de eerste tijd niet meer afgaan denk ik. Maar toch vind ik dit niet horen bij zo'n duur product, mag je wel kwaliteit voor verwachten.

Ondanks dat het RVS is zag ik ook nog wat kleine roestplekjes ontstaan. ik laat het eerst zo, maar mocht er meer roest komen en het er lelijk uit gaan zien, stuur ik hem weer terug.

Tot zo ver mijn ervaringen met de Tokspeed. Dit ter informatie.

 

UPDATE:

Ik trek me toch terug. Ben er niet tevreden over voor dat bedrag.

 

1.Dimitri-Turbo

2.forsurh

3.moud

4.JNengerman

5.Passat03

6. Leroy

7. SHReK

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden