Ga naar inhoud
  • 0

TEC schroefset


ReflexSilver

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

FK heeft zich de laatste tijd flink gebeterd hoor ik van verschillende kanten. De Highsport en Königsport schroefsets zouden van behoorlijke kwaliteit zijn.

 

De kwaliteit van H&R/Eibach/KW/Bilstein schroefsets zal het niet behalen, je krijgt zoals je zegt de kwaliteit waar je voor betaalt. (en voor de 700 euro die een simpele Highsport set mag kosten mag je op z'n minst een béétje kwaliteit verwachten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
FK heeft zich de laatste tijd flink gebeterd hoor ik van verschillende kanten. De Highsport en Königsport schroefsets zouden van behoorlijke kwaliteit zijn.

 

De kwaliteit van H&R/Eibach/KW/Bilstein schroefsets zal het niet behalen, je krijgt zoals je zegt de kwaliteit waar je voor betaalt. (en voor de 700 euro die een simpele Highsport set mag kosten mag je op z'n minst een béétje kwaliteit verwachten)

 

700 eur is dat excl. montage/uitlijnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja, ik noemde enkel de prijs van de schroefset.

 

Pin me hier overigens niet op vast, kan best zijn dat ze ondertussen een stuk goedkoper zijn. Dacht dat ik ze laatst ergens te koop zag voor iets minder dan 600 euro.

 

Klopt aardig: http://cgi.ebay.nl/FK-HIGHSPORT-GEWINDE ... dZViewItem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

NL power zwolle: FK highsport 600 euro. Bevalt uitstekend.

Heb veel op forums gelezen voordat ik mijn schroefset kocht en viel mij op dat die tec-tuning setjes voornamelijk onder golfjes e.d. zitten, dat is natuurlijk een heel ander type auto dan een passat. En over het algemaan vond men ze echt knetterhard en ze rotten redelijk snel weg. Het is denk ik idd zo dat je krijgt waarvoor je betaald. Ik heb voor mezelf een goeie middenweg gezocht,wou geen 1200 euro betalen maar wel een degelijke set en ik denk dat ik met de fk een goede prijs/kwaliteit verhouding heb. Het is wel je onderstel waar je mee gaat knoeien dus het moet wel goed zijn.

Check gewoon veel ervaringen op forums e.d. en maak de juiste keuze.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden