Ga naar inhoud
  • 0

Dimmende binnenspiegel...


Recto

Vraag

Ik vind een zelfdimmende binnenspiegel helemaal te gek...

Echter ik kan nie meer zien of er een politieauto achter me rijdt of niet.

 

Dat vind ik een groot nadeel. Ik kijk ontzettend vaak in de binnenspiegel.

Vast omdat ik zo netjes rij :lol:

 

Ben ik de enige?

 

Volgens mij zou ik niet eens kunnen zien als het bordje "STOP POLITIE" aan zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nop, je bent niet de enige. Maar geloof me, het bordje met "STOP POLITIE" zie je, zeker als ze je even een seintje geven met de verstralers.

 

Het is alleen jammer dat je, zoals je al aangeeft, de politiewagens niet meer kunt zien. Mijn tip voor wanneer je besluit om weer eens drie kilometer per uur te hard te rijden is je binnenspiegel van de zelfdimmende stand af te halen. Zie je tenminste wie of wat er achter je komt rijden.

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je binnenspiegel van de zelfdimmende stand af te halen. Zie je tenminste wie of wat er achter je komt rijden.

 

Groeten,

 

Oliver

 

Euh... hoe zet je de binnen spiegel van zelfdimmend af dan??

 

Hehe alleen als je die luxe hebt. Ipv van een rondje als bevestiging heb een groter deel op de ruit geplakt. Daar zitten ook de sensoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een knopje aan de onderkant van mijn spiegel zitten. Kan me niet voorstellen dat je gedoemd bent tot het blijven rijden met een zelfdimmende spiegel. Anders kun je ook het oogje aan de binnenkant afplakken (aan de spiegelzijde zit volgens mij bij oudere modellen een gaatje o.i.d.) dan is het probleem ook opgelost lijkt me.

 

Succes

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een knopje aan de onderkant van mijn spiegel zitten. Kan me niet voorstellen dat je gedoemd bent tot het blijven rijden met een zelfdimmende spiegel. Anders kun je ook het oogje aan de binnenkant afplakken (aan de spiegelzijde zit volgens mij bij oudere modellen een gaatje o.i.d.) dan is het probleem ook opgelost lijkt me.

 

Succes

 

Groeten,

 

Oliver

 

Wat heeft het knopje voor zin, als je niet weet of de politie achter je rijdt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Leuk onderwerp :lol:

 

Eén van de draden die uit de spiegel komt gaat naar het achteruitrijsignaal. Dit zorgt ervoor dat de zelfdimmende functie wordt uitgezet zodra je de versnelling in achteruit zet.

 

Dus tap deze draad af en schakel deze via een schakelaar naar 12V.

 

En nu nog een leuke schakelaar zien te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja maar wat is het nut dan van de zelf dimmende spiegel...

 

Als we het over het nut van gaan hebben kan ik nog wel een dag of wat aan het typen slaan. Dat is een eindeloze discussie lijkt me. Laten we het er maar op houden dat het probleem opgelost kan worden als je geen belang hebt bij zelfdimmende spiegels. :roll:

 

En nu souk willen zeggen: Prettig weekend!

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden