Ga naar inhoud
  • 0

Diverse VAGCOM aanpassing Passat 3C


Eric

Vraag

Kom net terug uit Vorden om een aantal zaken bij m'n Passat 3C d.m.v. VAGCOM aan te (laten) passen.

I.v.m. de montage van Xenon hebben we een paar settings gewijzigd, waardoor er nu voldoende spanning naar de ballasten wordt gestuurd.

Tevens ervoor gezorgd dat je geen (fout)melding meer in het display krijgt van een "kapotte" koplamp.

De Rain-Closing optie is aangezet (ramen gaan vanzelf dicht als het gaat regenen en de wagen staat ergens geparkeerd).

Als laatste branden de knipperlicht nu flauw als de verlichting aan is.

 

En dit allemaal met de medewerking van Vdub.

 

Matthijs, nogmaals bedankt (koffie was lekker!) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

lijkt mooi die knipperlichten in het donker bij zo'n passat.

ik heb het vorige week ook bij mijn passat geactiveerd.

de rain closing optie is ook schitterend 8) kun je in ieder geval nooit vergeten als het regent dat de ramen nog open staan.

dat ze deze dingen niet direct activeren af fabriek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
de rain closing optie is ook schitterend 8) kun je in ieder geval nooit vergeten als het regent dat de ramen nog open staan.

dat ze deze dingen niet direct activeren af fabriek.

 

Zat van het weekend in een Skoda RS van een vriend van me en daar is die optie standaard aanwezig en te activeren via de MFD, Skoda wel dus......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
het enigste wat ik nog een keer wil doen aan mijn passat,ledverlichting in de binneste ringen op de achterklep.ik heb het hier al een keer gezien op het forum.

als ik binnenkort meer tijd hebt,dan begin ik aan dat project.

eerst maar eens verhuizen.

 

Ik heb ook wel zin in die ledjes en de knipperlichten voor. Heb net even gekeken, maar de ramen gaan wel allemaal open en dicht met de AB. in de sleutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
het enigste wat ik nog een keer wil doen aan mijn passat,ledverlichting in de binneste ringen op de achterklep.ik heb het hier al een keer gezien op het forum.

als ik binnenkort meer tijd hebt,dan begin ik aan dat project.

eerst maar eens verhuizen.

 

Zie hier.. een foto uit het pitoreske Broek op Langedijk..

 

B6_Skyline_Group.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden