Ga naar inhoud

motorbeschermplaat


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Zo ben ook even een keer naar de mc d geweest, is ook gelijk de laatste keer geweest ook, zet mijn auto netjes in het vak en hoor ik me daar een kraaak geluid, ik kijk mijn vrouwtje aan, ik zeg dat zal die beschermplaat wel zijn,

En ja hoor ook naar de klote, is weer een duur ijsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebnog wel een plaat liggen, het is wel van mijn "oude" passat. (99) maar dat moet passen toch?

 

Hoi dmd

Nou als je hem over hebt dan graag.

Ik weet niet of je ook naar de meeting ga anders haal ik hem bij je op moet je even je adres geven.

Moet je maar zeggen wat je er voor wilt hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebnog wel een plaat liggen, het is wel van mijn "oude" passat. (99) maar dat moet passen toch?

 

Hoi dmd

Nou als je hem over hebt dan graag.

Ik weet niet of je ook naar de meeting ga anders haal ik hem bij je op moet je even je adres geven.

Moet je maar zeggen wat je er voor wilt hebben?

Nou over, ik had hem bewaard omdat deze jongens nogal eens willen sneuvelen. na een verkeersdrempel of zo. Dus een op voorraad is altijd handig. Maar......................... ik ben bang dat de volgende auto geen passat gaat worden. hoe jammer ik het ook vind. wat ik er voor wil hebben is symbolisch dus denk maar in de vorm van een taartje of zo. Ik ga mijn best doen om op de meeting te komen, dan kunnen we de taart ook goed gebruiken denk ik. haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebnog wel een plaat liggen, het is wel van mijn "oude" passat. (99) maar dat moet passen toch?

 

Hoi dmd

Nou als je hem over hebt dan graag.

Ik weet niet of je ook naar de meeting ga anders haal ik hem bij je op moet je even je adres geven.

Moet je maar zeggen wat je er voor wilt hebben?

Nou over, ik had hem bewaard omdat deze jongens nogal eens willen sneuvelen. na een verkeersdrempel of zo. Dus een op voorraad is altijd handig. Maar......................... ik ben bang dat de volgende auto geen passat gaat worden. hoe jammer ik het ook vind. wat ik er voor wil hebben is symbolisch dus denk maar in de vorm van een taartje of zo. Ik ga mijn best doen om op de meeting te komen, dan kunnen we de taart ook goed gebruiken denk ik. haha.

 

Bedankt dmd

 

Heb je nog een voorkeur wat voor smaak, of is het als er maar slagroom in zit, :lol::lol:

Ik zal een kijken wat ze allemaal hebben voor smaakjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden