Ga naar inhoud
  • 0

Usb poort , maar wat hoort hier


Bart Gerrits

Vraag

Hallo allemaal , ik heb een dynavin autoradio besteld, en had via internet een usb inbouw gevonden dacht is makkelijk maar nou kijk ik op de plek waar. Die moet komen zitten er connectoren onder weet iemand wat hier hoort te zitten ?  Heb foto bijgevoegd 

PXL_20240305_184032525~2.jpg

Screenshot_20240304-072106.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

 

De knoppen naast de pook zijn eventueel zelf aan te passen, door de blokkering er uit te halen. Je kan namelijk de bovenkant er afhalen en de groene blokkering weg halen, de verlichting en functie werken dan gewoon, alleen het plaatje zit niet op de knop. ( is een stukje uit mijn how to van de PLA )

1.jpg

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
23 uren geleden, Diver zei:

de verlichting en functie werken dan gewoon

Even een blonde vraag van mij daaroverheen: functie werkt, dat is dan knop maakt contact en lichte brand want de "echte" functie erachter heb je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou vanmiddag geprobeerd , gaat hem niet worden , de printplaat loopt door kan met de bedrading niet weg heb hem nu in het bakje onder de armsteun morgen krijg ik de radio binnen en maak ik foto's na montage

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Printplaat zit volgens mij toch helemaal onderaan ? Als je de bedrading van de USB op de zijkant (bovenkant) eruit laat komen door middel van 2 open sleufgaten te maken kan je er toch uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
30 minuten geleden, Petroman zei:

Even een blonde vraag van mij daaroverheen: functie werkt, dat is dan knop maakt contact en lichte brand want de "echte" functie erachter heb je niet.

Klopt, maar als je de draden in de stekker stopt voor de desbetreffende knop kan je die dus gebruiken. Deze had ik dus nodig voor mijn PLA

 

9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke had miss gekunt maar hoe ik hem nu heb is wel makkelijker heb draadloze CarPlay dus heb dan wel een clean dashboard geen draadjes of houders in zicht :)

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@diver@wulfke

Ik heb de radio en alles er in op 1 ding na
De Camara achter heb ik nog niet werkend

Ik ben opzoek naar een control unit daar moet de stekker vanaf de radio op maar kan die kast nergens vinden iemand een idee

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk



94eb65ebde137833590bb8dc6b0e669c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
17 minuten geleden, BARRY_TDI zei:

Das wel handig met een USB aansteker😃

Uh daar hoef je weinig voor om te bouwen want die adapters kan je gewoon kopen bij a.c.tion, gamma, autosjop of ome ali.
Afhankelijk van de kwaliteit die je wenst.
Duurste zal ongetwijfeld oem VW zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Bart Gerrits zei:

@diver@wulfke

Ik heb de radio en alles er in op 1 ding na
De Camara achter heb ik nog niet werkend

Ik ben opzoek naar een control unit daar moet de stekker vanaf de radio op maar kan die kast nergens vinden iemand een idee

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk



94eb65ebde137833590bb8dc6b0e669c.jpg

Bij een passat variant zit deze rechts achteraan in de koffer, daarvoor moet je de koffer zijbekleding loshalen. Daar ligt ze dan op de bodem net achter het rechter achterwiel. Waar moet die stekker dan op gezet worden ? Rechtstreeks op de camera stekker ? Volgens mij gaat dat niet zomaar lukken omdat een high camera een ander type camera is dan wat gebruikelijk wordt aangesloten op zo aftermarket radio's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@wulfke ja zo staat het beschreven als ik hem nu in de achteruit zet , werkt alles heb alleen geen beeld ( ook de lijnen draaien mee ) , dit is zo,n dynavin set is al eerder op het forum over gesproken , ziet er wel gelikt uit ga dit weekend ff op zoek als het werk post ik het alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, Bart Gerrits zei:

@wulfke ja zo staat het beschreven als ik hem nu in de achteruit zet , werkt alles heb alleen geen beeld ( ook de lijnen draaien mee ) , dit is zo,n dynavin set is al eerder op het forum over gesproken , ziet er wel gelikt uit ga dit weekend ff op zoek als het werk post ik het alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
 

De huidige lijnen zullen vanaf het systeem zelf geregeld worden omdat deze gekoppeld is met het can bus systeem. Je hebt mij geen beeld omdat de camera module niet aangesloten is op je nieuw systeem. Ik dacht me te herinneren dat de camera een type PAL is en de module vormt het beeld om naar RGB en via de can bus voegt deze nog eens de meedraaiende lijnen toe en stuurt deze dan via de grote stekker door naar de radio. Maar ben benieuwd hoe ver je komt met deze setup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De huidige lijnen zullen vanaf het systeem zelf geregeld worden omdat deze gekoppeld is met het can bus systeem. Je hebt mij geen beeld omdat de camera module niet aangesloten is op je nieuw systeem. Ik dacht me te herinneren dat de camera een type PAL is en de module vormt het beeld om naar RGB en via de can bus voegt deze nog eens de meedraaiende lijnen toe en stuurt deze dan via de grote stekker door naar de radio. Maar ben benieuwd hoe ver je komt met deze setup.
@wulfke het is gelukt en heb beeld ! de4d0183be9bb252a59bdd7593771023.jpg

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
21 uren geleden, Petroman zei:

Uh daar hoef je weinig voor om te bouwen want die adapters kan je gewoon kopen bij a.c.tion, gamma, autosjop of ome ali.
Afhankelijk van de kwaliteit die je wenst.
Duurste zal ongetwijfeld oem VW zijn.

Bedoelde meer een aansteker die met USB moet opladen, USB aansteker. Geen USB adapter voor in aansteker plug😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 6-3-2024 om 17:48, Diver zei:

 

 

2 uren geleden, Diver zei:

En nu willen we weten hoe natuurlijk. 

 

Ja ik denk dat hun het intern in de radio iets hebben , want het is allemaal plug en play vrij simpel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden