Ga naar inhoud
  • 0

Achteruitrijcamera type 3g0827469jb


Cabdriver

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Of het gaat passen kan ik niet bevestigen, weet wel dat er net als vroeger ook verschillende versies aanwezig zijn. Zo heb je een gewone achteruitrijcamera (low) en een high versie die onder andere gebruikt wordt met het area view systeem. 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, Cabdriver zei:

Maar je kan een high versie gebruiken zonder area view system?

Ik vermoed van wel, bij de high versie heb je nog eens de mee bewegende begeleidingslijnen op het scherm van de DM/DP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, wulfke zei:

Ik vermoed van wel, bij de high versie heb je nog eens de mee bewegende begeleidingslijnen op het scherm van de DM/DP

@wulfke zit er geen andere stuurdoos ( module ) bij de high end tov de low end. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb eindelijk de camera geplaatst alsook de kabelboom van kufatec geplaatst tot in de fuse-box maar nu komt het op coding, ik heb alles geprobeerd maar het wil maar niet lukken. 

ik heb alle aanpassingen doorgevoerd en heeft obdeleven alles geaccepteerd behalve bij "rear view camera" daar wil ie precies niks aanpassen of schrijven. ik zag wel iets staan van basisafstelling? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je had dus geen camera voorheen? Het kan dus zijn dat je ipv een low-camera een high-camera hebt, die hebben beide verschillende activeringsopties, de low activeer je alleen in 5F (navi) de high camera moet voor zover ik weet in 19 Can gateway bij de installationlist aangezet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo te zien aan het onderdeelnummer en het stekkertje is het een high versie camera.

Deze moet in tegenstelling met de low camera verbonden worden met een can-bus en zoals Mattijs weergeeft ook aangemeld worden in de gateway.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo iedereen, weet iemand wat ik nog moet aanvinken in vcds? Want mijn koffer reageert niet bij behalve als mijn auto op contact is of als ie draait. Ook klapt mijn camera niet terug als ik mijn contact afleg tenzij ik het snel op contact zet en terug uit dan klapt ie wel terug voor de rest werkt de camera hoe het moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goeie vraag, ik moest die op een bepaalde plaats steken bij de zekeringhouder, maar vanwege het zo moeilijk was  heb ik denk ik een ander genomen dat zou wel eens de problemen verklaren. ik zal vanavond kijken op de plannen van kufatec op welk pinbezetting( zekeringhouder) die zou moeten komen en kijken waar ik die gestoken heb. Ben nu effe op baan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met de droge weer heb ik het eindelijk eens nagekeken en Kufatec opteerde voor zekeringhouder 46 voor constante stroom maar omdat deze bezet was, heb ik 47 gebruikt, blijkbaar is deze plus na contact. Aangezien ik de de schema niet heb van mijn zekeringkast heb ik zitten uit te meten welke ik kon gebruiken. Nu werkt het eindelijk hoe het moet.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Fuse SC46 is voor de DC/AC convertor, maar zit wel op klem 30 - constante plus. SC47 zit inderdaad op klem 15 - geschakelde plus.

De camera zit origineel op SC18

Screenshot_20240313_185951_AdobeAcrobat.thumb.jpg.939705c850ed5f21b037a533d84b6db5.jpg

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 13-3-2024 om 18:12, Cabdriver zei:

Met de droge weer heb ik het eindelijk eens nagekeken en Kufatec opteerde voor zekeringhouder 46 voor constante stroom maar omdat deze bezet was, heb ik 47 gebruikt, blijkbaar is deze plus na contact. Aangezien ik de de schema niet heb van mijn zekeringkast heb ik zitten uit te meten welke ik kon gebruiken. Nu werkt het eindelijk hoe het moet.

 

 

 

ze hebben een heel mooi stukje gereedschap uitgevonden daarvoor, dat heet een multimeter of een diagnoselampje doet hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden