Ga naar inhoud
  • 0

Interne navigatie op AID terwijl Google maps op navigatie display draait.


MarkyMark

Vraag

Goedenavond,

Onlangs kwam ik een draadje tegen op een FB pagina voor passats B8/B8.5.

 

Hier werd getoond dat de interne navigatie draait op het active information display terwijl op het hoofdscherm Google Maps navigatie draait.

Bij navraag zou dit middels een Mibtoolbox ingeregeld kunnen worden, is er iemand op het forum hiermee bekend?

 

Zie link hieronder.

MIB Toolbox kit

 

Screenshot_2023-12-03-17-50-34-50_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is standaard op de huidige generatie 

ik heb een 2022 polo met discover media met een groot lcd teller.

daar kan ik de DM kaart weergeven. In mijn radio display kan ik dan google maps of apple kaarten weergeven. Met de apple kaart wordt in je teller zelfs een pijl weergave gemaakt.

Dus de huidige systemen zijn behoorlijk geëvolueerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks voor je reactie! En goed om te horen dat ze hier met de nieuwere modellen op hebben geïnvesteerd.

Hierboven op te zien gaat het om een passat bij uit 2018 waarbij het van fabriek af niet mogelijk is, maar klaarblijkelijk met een toolbox wel.

 

 @Ozzy @Vdub misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit kan volgens mij toch altijd? Tenminste, in alle autos waarin ik de laatste tijd heb gereden kon je de reguliere navigatie voor je neus houden, en GMaps or Flitsmeister of zo op het centrale display zetten.

Het enige wat niet kon was een actieve bestemming aanzetten op Android / iOS.

Of bedoel je iets anders?

 

In het verleden kon je de VW nav voor de gek houden door in een bepaalde volgorde een verbinding te maken, of door Wave te gebruiken, maar dat lukt nu niet meer. Ik kan maar 1 bestemming tegelijk actief hebben, of in de reguliere nav, of in Android. Wil ik in allebei een bestemming invoeren, dan schakelt de een uit en neemt de ander over. Helaas...

aangepast door blueznl
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden