Ga naar inhoud
  • 0

Mijn auto bel 112 als ik de auto aanzet


inge

Vraag

Ik heb een beetje gek probleem, sinds gister heb ik een passat cc 2.0 uit 2011.

Als ik de auto aan zet en vervolgens de motor uitzet (op contact zet) en vervolgens de motor weer aan zet belt de auto automatisch 112. (Zowel met sleutel als met startknop)

Als ik de sleutel er helemaal uit haal en de auto weer aan zet doet die dat niet. Heb al een andere mobiel gekoppeld maar dan doet ie dat ook dus ligt echt aan de auto. (auto doet her verder perfect, en voor zover ik weet is het geen schade auto)

Heeft iemand enig een idee, ik heb dit namelijk nog niet eerder gezien of gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
23 minutes ago, BARRY_TDI said:

zit er een RNS in of een after market unit?

 

 

@dieseltje Alle zou dit in de instelling van de RNS kunnen zitten?

De RNS 310 zit er in, welke instellingen zouden dat kunnen zijn dan denk je? Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het gevonden, ik stond scheinbaar alleen in verbinding met de auto ipv de touch adapter en daardoor gaf deze storing, vind 112 bellen wel een gekke reactie. Gewoon foutmelding zou makkelijker zijn, maar ben blij dat ik het heb gevonden... dank jullie wel!! Had nooit gedacht om de verbinding opnieuw na te lopen, aangezien alles het voor de rest gewoon goed deed, dus dank jullie wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden