Ga naar inhoud
  • 0

Mib (discover pro) dynaudio, aid cockpit en dan?


mano010

Vraag

Hallo,

Ik ben nu al een jaar of wat on en off aan t kijken om een groter scherm in mn b8 te krijgen. Echter stuit ik steeds tegen dezelfde vragen aan, gezien mn passat (Highline) behoorlijk uitgerust is met oa;

360 camera

Virtual cockpit

Dynaudio

Opzich heb ik geen klachten over de mib1, dzw we gebruiken de radio en navigatie en meer eigenlijk niet. Het is een discover pro versie.

Kan er iemand mij vertellen of:

Het 2.5 scherm werkend te krijgen is met mib1 ? Ook zag ik laatst de kachel touchscreen upgrade.

Dit alles lijkt me zeer interessant. Als er iemand is die dit allemaal kan realiseren hou ik me zeker aanbevolen.

Gr Manuel.

aangepast door mano010
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je een full scan van de auto om te zien welke module versies er nu in de auto zitten ?

De dynaudio versterker zal volgens mij al moeten vervangen worden naar een MIB2 geschikte versie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben/was in de veronderstelling dat het een mib1 betrof maar als ik naar het onderdeelnummer kijk: 3G0035020k zou het mib2 -kunnen- zijn?

Ik ben inmiddels ook met "chotkan" in contact dus wellicht binnenkort een mooie upgrade.

 

Gr manuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er inderdaad een MIB2 toestel uit, een 8inch scherm past er toch op. MIB2.5 upgrade zou wel kunnen lukken maar mogelijks is een gateway update nodig. Mogelijks ga je ook hetzelfde probleem ervaren als welke ik heb na het overgaan naar een MIB2.5 systeem, mijn kaart weergave in het AID zoomt niet meer in of uit en blijft op dezelfde schalering staan.  Maar bij Chotkan ben je wel aan het goede adres voor kennis van zaken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wulfke, nieuwe update:

Met chotkan via email wat antwoorden gekregen.

Discover pro (dab+) mib 2.5 + 9.2 scherm + afdeklijst en inbouw/coderen. 

Via Ali bestel ik dan de touchscreen + afdeklijst. Deze kan ik zelf via vcds wel ingeleerd en getest krijgen.

Hopelijk begin augustus dit alles realiseren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nice !

Ik heb een volledig vrijgeschakelde en CP off unit in de verkoop staan. Wil namelijk een eenzelfde toestel inbouwen en officieel laten aanmelden met ODIS online. Heb ook nog een 9.2inch scherm maar helaas 2 pixel lijnen erin.. 

Ben benieuwd naar je ervaring en werking van het AID ivm kaart weergave. Weet namelijk nog niet wie ervoor zorgt dat de auto zoom niet werkt. Te oude AID, mijn stuur upgrade die het in de war stuurt. Gateway heb ik al vervangen voor een 3Q0 versie

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo, de upgrade is gedaan. Vandaag bij Chotkan geweest. Enorm blij mee! Fantastische kerel. Legt alles zeer goed uit en -volgens mij-nette prijs. 

Helaas 2 x digitaal Klima bedieningspaneel met een golf 7 frame binnen gekregen. 1x mijn fout en 1x Ali express fout. 

Heb wel even het paneel een keer uitgewisseld ivm coderen e.d maar super easy en hoefde niet apart de airco compressor in te leren. Alles werkte zoals normaal en ook bij terug bouwen geen enkel probleem.

Hieronder kleine sfeer impressie.

IMG-20230809-WA0000.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 19-8-2023 om 12:39, mano010 zei:

En dit is het resultaat.

Had even wat moeite met het inleren van de klima touch bediening. Via vcds kan je daar niet in komen ivm Chinese rommel uh kloon dinges, dus via Chotkan wat tips gekregen en nu werkt het.

DSC_0213.JPG

En die tips mag je delen???? dan hebben we er allemaal wat aan. 

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden