Ga naar inhoud

mano010

Members+
  • Aantal items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

mano010 won de laatste dag op augustus 19 2023

mano010 had de meest gelikete inhoud!

Over mano010

Profile Information

  • Plaats
    Rozenburg
  • Naam
    Manuel

Overige

  • Auto
    Passat b8 2.0tdi

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

mano010's Achievements

5

Community reputatie

  1. Ha Wulfke. Precies. Die laatste error mbt irreversible klinkt niet veelbelovend. Al lees ik (vooral Engels/Poolski) berichten dat na wat draaien aan de stelschroeven (en dan bij de 0.8 en 0 blijvende) ineens weer een werkende acc (en Front Assist) oplevert. Zover ik zie zouden echter deze waarden gewoon moeten zijn die de acc nu afgeeft. De dealer. Ja dat is wat want dealer hier bij mij in de buurt staat er niet goed op. Ik heb een bericht gedaan aan iemand die schijnbaar acc's met een spiegel kan afstellen. En in de buurt en kan zelfs op lokatie werken. Even afwachten wat dat brengt..
  2. Hoi. Nee de scheur zit in de camera lens van de 360 view
  3. Adres 13: Auto Afst. Reg. Labels: 3Q0-907-572.clb Regelapparaat Onderd.nr.: 3Q0 907 572 A HW: 3Q0 907 572 A Component en/of Versie: ACC BOSCH MQB H04 0130 Software Codering: 326067531CFFC428949C804C Dealernummer: WSC 05311 115 00086 ASAM Dataset: EV_ACCBOSCHVW48X 001007 (VW48) ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod VCID: 3365AACB9A35611EC7-8066 6 foutcodes gevonden: 0267 - Sensor voor automatische afstandsregeling C1103 00 [009] - versteld [Nieuwe functie! Uitgebreide UDS fout informatie is alleen beschikbaar bij de nieuwe interfaces] Bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen Freeze frame: Fout Status: 00000001 Fout Prioriteit: 4 Fout Frequentie: 1 Reset Teller: 214 KM-stand: 208632 km Datum: 2023.08.19 Tijd: 19:02:30 Regelapparaattemperatuur: 41 °C Spanning contact 15: 12.6 V Velocity_vehicle_reference: 0.00 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s² Status_ACC_System: ACC_irreversible error 2055 - Databus onaannemelijke informatie U1122 00 [009] - - [Nieuwe functie! Uitgebreide UDS fout informatie is alleen beschikbaar bij de nieuwe interfaces] Bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen Freeze frame: Fout Status: 00000001 Fout Prioriteit: 6 Fout Frequentie: 1 Reset Teller: 215 KM-stand: 208632 km Datum: 2023.08.20 Tijd: 08:53:04 Regelapparaattemperatuur: 20 °C Spanning contact 15: 12.1 V Velocity_vehicle_reference: 0.00 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s² Status_ACC_System: ACC_irreversible error 0795 - Databus ontvangen storingswaarde U1123 00 [009] - - [Nieuwe functie! Uitgebreide UDS fout informatie is alleen beschikbaar bij de nieuwe interfaces] Bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen Freeze frame: Fout Status: 00000001 Fout Prioriteit: 4 Fout Frequentie: 1 Reset Teller: 215 KM-stand: 208632 km Datum: 2023.08.20 Tijd: 08:53:03 Regelapparaattemperatuur: 20 °C Spanning contact 15: 11.9 V Velocity_vehicle_reference: 0.00 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s² Status_ACC_System: ACC_irreversible error 0803 - Databus ontvangen storingswaarde U1123 00 [009] - - [Nieuwe functie! Uitgebreide UDS fout informatie is alleen beschikbaar bij de nieuwe interfaces] Bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen Freeze frame: Fout Status: 00000001 Fout Prioriteit: 4 Fout Frequentie: 1 Reset Teller: 215 KM-stand: 208632 km Datum: 2023.08.20 Tijd: 08:53:03 Regelapparaattemperatuur: 20 °C Spanning contact 15: 12.0 V Velocity_vehicle_reference: 0.00 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s² Status_ACC_System: ACC_irreversible error 2101 - Databus ontvangen storingswaarde U1123 00 [009] - - [Nieuwe functie! Uitgebreide UDS fout informatie is alleen beschikbaar bij de nieuwe interfaces] Bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen Freeze frame: Fout Status: 00000001 Fout Prioriteit: 4 Fout Frequentie: 1 Reset Teller: 215 KM-stand: 208632 km Datum: 2023.08.20 Tijd: 08:53:03 Regelapparaattemperatuur: 20 °C Spanning contact 15: 11.9 V Velocity_vehicle_reference: 0.00 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s² Status_ACC_System: ACC_irreversible error 2068 - Databus ontvangen storingswaarde U1123 00 [009] - - [Nieuwe functie! Uitgebreide UDS fout informatie is alleen beschikbaar bij de nieuwe interfaces] Bevestigd - Getest sinds Wissen Geheugen Freeze frame: Fout Status: 00000001 Fout Prioriteit: 6 Fout Frequentie: 1 Reset Teller: 215 KM-stand: 208632 km Datum: 2023.08.20 Tijd: 08:53:03 Regelapparaattemperatuur: 20 °C Spanning contact 15: 11.9 V Velocity_vehicle_reference: 0.00 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.00 m/s² Status_ACC_System: ACC_irreversible error --------------------------------------------------------------------------------
  4. Goedemorgen wulfke Zal zo na de koffie een scan maken van de fout zelf in #13, gisteren niet gedaan blijkbaar. Hieronder de meest recente full scan van de auto. Deze was voor de accu wissel en na dus 2 weken stilstand +- Log-GB951B 30-7-23-WVWZZZ3CZFE486451-207795km-129117mi.txt
  5. Goedenavond, Heb al zeer veel problemen gelezen mbt acc en Front Assist problemen. Gisteren een nieuwe accu geplaatst in de tdi. Uiteraard veel storingen hierna, waarna een aantal zelf weggingen na een aantal keer starten. De accu (Varta agm) opnieuw aangemeld. Vlies, 70ah, 11111112 ervan gemaakt. Helaas komt de Acc en Front Assist storing terug. Zowel in de motor module als in module 13 (c1103) zijn er storingen aanwezig. In module 13 staat de foutcode er met als melding "versteld". Apart. Ook viel me op dat de lens in de front camera bumper een scheur heeft. Of dit ermee te maken heeft weet ik niet, ik heb in die modules geen foutcodes en camera geeft wel beeld weer (hetzij met scheur). Ik heb even "snel" gekeken naar de radar waardes maar zoals ik het lees staan die niet uit het "lood" dus ik vraag me af of opnieuw kalibreren van de radar (zie ik vaak als oplossing voorbij komen) soelaas bied. Graag hoor ik evt tips hoe dit op te lossen. Nb: 360 view werkt gewoon. Wel moet mn linker zijspiegel opnieuw gekalibreerd worden ivm vervangen (garantie) maar helaas konden hun niet een kalibratie uitvoeren.
  6. En dit is het resultaat. Had even wat moeite met het inleren van de klima touch bediening. Via vcds kan je daar niet in komen ivm Chinese rommel uh kloon dinges, dus via Chotkan wat tips gekregen en nu werkt het.
  7. Zo, de upgrade is gedaan. Vandaag bij Chotkan geweest. Enorm blij mee! Fantastische kerel. Legt alles zeer goed uit en -volgens mij-nette prijs. Helaas 2 x digitaal Klima bedieningspaneel met een golf 7 frame binnen gekregen. 1x mijn fout en 1x Ali express fout. Heb wel even het paneel een keer uitgewisseld ivm coderen e.d maar super easy en hoefde niet apart de airco compressor in te leren. Alles werkte zoals normaal en ook bij terug bouwen geen enkel probleem. Hieronder kleine sfeer impressie.
  8. En zojuist bij Ali het touchscreen besteld voor de kachel bediening. Dat schijnt relatief makkelijk te coderen te zijn.
  9. Wulfke, nieuwe update: Met chotkan via email wat antwoorden gekregen. Discover pro (dab+) mib 2.5 + 9.2 scherm + afdeklijst en inbouw/coderen. Via Ali bestel ik dan de touchscreen + afdeklijst. Deze kan ik zelf via vcds wel ingeleerd en getest krijgen. Hopelijk begin augustus dit alles realiseren.
  10. Ik ben/was in de veronderstelling dat het een mib1 betrof maar als ik naar het onderdeelnummer kijk: 3G0035020k zou het mib2 -kunnen- zijn? Ik ben inmiddels ook met "chotkan" in contact dus wellicht binnenkort een mooie upgrade. Gr manuel
  11. Kan ik maken. Ben nu aan t werk maar kan vanmiddag nog wel even vcds eraan zetten.
  12. Hallo, Ik ben nu al een jaar of wat on en off aan t kijken om een groter scherm in mn b8 te krijgen. Echter stuit ik steeds tegen dezelfde vragen aan, gezien mn passat (Highline) behoorlijk uitgerust is met oa; 360 camera Virtual cockpit Dynaudio Opzich heb ik geen klachten over de mib1, dzw we gebruiken de radio en navigatie en meer eigenlijk niet. Het is een discover pro versie. Kan er iemand mij vertellen of: Het 2.5 scherm werkend te krijgen is met mib1 ? Ook zag ik laatst de kachel touchscreen upgrade. Dit alles lijkt me zeer interessant. Als er iemand is die dit allemaal kan realiseren hou ik me zeker aanbevolen. Gr Manuel.
  13. mano010

    Foutcodes P029900

    Met een biTdi mag je toch niet klagen denk ik.. Mbt de reparatie, ligt eraan hoe handig je ben maar gezien de bi versie zal er eerst uitgesloten moeten worden welke actuator evt loopt te vervelen. Heb je geen vcds tot de beschikking? Ik kan hem eventueel ook uitlezen/loggen en wellicht actuator test doen. Is wel omgeving Rotterdam. Gr Manuel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden