Ga naar inhoud
  • 0

Ahw bedrading aansluiten in zekeringkast


Schuimpie

Vraag

Kun je de bedrading van de ahw contactdoos aansluiten op de bedrading in / bij de achterlichten? Of geeft dat storing met de canbus!!

 

Ik heb de bekabeling helemaal naar voren gebracht tot aan de zekeringen, maar kan daar ff geen wijs uit waar wat moet worden aangesloten

 

Voor mijn b6 / 3c variant

Ik heb een draadboom van brink1d2f7192b2a5a84a7fd2a8f0df1ea6f1.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Daar zit uiteraard wel een tekening bij, als ik de tekening volg kom ik in het “zekeringen compartiment hele andere dingen tegen, de positie uit de tekening zijn allemaal bezet, af fabriek, ik zat net te kijken bij winparts (waar ik mijn kabelboom besteld heb) of ik de goede kabelboom besteld heb, volgens winparts wel.

Ik was net bij thule aan het kijken of daar iets anders op tekening staat,

Dus ben nog ff aan het graven!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooiste is om m gezekerd voor aan te sluiten. Maar als ik in mijn passat kijk is t deels achter afgetakt. Constant plus zal wel voor aangesloten zijn en canbus moet aangesloten zijn.

in de stuurdoos kun je nog wat zaken coderen mbt de voeding naar aanhanger of die altijd doorgegeven wordt voor koelkast of zo. Ook zit in de contactdoos een minischakelaar die signaal doorgeeft aan voor het ops parkeer systeem.

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooiste is om m gezekerd voor aan te sluiten. Maar als ik in mijn passat kijk is t deels achter afgetakt. Constant plus zal wel voor aangesloten zijn en canbus moet aangesloten zijn.
in de stuurdoos kun je nog wat zaken coderen mbt de voeding naar aanhanger of die altijd doorgegeven wordt voor koelkast of zo. Ook zit in de contactdoos een minischakelaar die signaal doorgeeft aan voor het ops parkeer systeem.

De constante en geschakelde plus moeten sowieso van voor komen, maar dr zitten een paar dunne draadje bij, die in de zekeringkast bij gestoken of vervangen moeten worden, en daar zit nou net het probleem, dr zijn geen draadjes met de kleuren die overeen komen met mijn draadboom.
Wat of waar zit de stuurloos??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een goed schema voor een B6 hebt dan moet het wel duidelijk zijn. Wat zekeringen in het zekering blok links naast het stuur achter het klepje. Verder een paar op de cambus draden en en paar op + draden. Verder met VCDS coderen, evt. ook ESP codering aanpassen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je al in het zekering schema van de auto gekeken, het kan natuurlijk zijn dat de trekhaak ergens bij komt bij iets wat je al heb in de auto, dan klopt het dat de zekering al bezet is en moet de draad erbij. 

kijk dus eens waar trekhaak bijstaat in het zekeringenoverzicht in het instructieboekje. 

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden