Ga naar inhoud
  • 0

lijst met gsm types


Eddy VW

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb een autoradio met bluetooth carkit van Pioneer ...... telefoon van SonyEricsson ...... werkt prima ......

 

Met de SonyEricsson kan ik alle contacten in 1 keer overzetten naar de carkit ...... met de Nokia N73 van mijn vriendin heb ik het probleem dat ik ieder contact 1 voor 1 moet overzetten op de carkit ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
voornamelijk Nokia en Siemens die goed werken als ik het goed heb.

Siemens maakt wel geen gsm's meer :wink:

 

Nokia is vereweg het gebruiksvriendelijk icm met carkits. Maar dan ook niet altijd de smartphones. SE daarin tegen heeft al heel lang bluetooth en doet ook vaak niet moeilijk met pairen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die site in het duits is de meest recente lijst die er is bij VW. Er komen zoveel types telefoon bij dat is voor niemand ( ook de dealer niet ) bij te houden. Als de dealer mee wil werken ,kijken ze even samen met jou op de site om jou te helpen. Dit noemen ze service.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Bluetooth voorbereiding in de 3C is ontworpen door Nokia. Je kan er dus sowieso van uitgaan dat alle Nokia's het goed doen.

 

Offtopic

Heb een autoradio met bluetooth carkit van Pioneer ...... met de Nokia N73 van mijn vriendin heb ik het probleem dat ik ieder contact 1 voor 1 moet overzetten op de carkit ......

 

Dit probleem kan je oplossen door alle contacten via Nokia Pc suite te exporten naar 1 bestand. Even goed googlen, is mij ook gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag kreeg ik een klant die een nieuwe touran heeft gekocht en het dus ook wou weten. had zelfs een lijstje bij.

 

Ik begrijp nu waar het probleem zit. Elk type gsm met bluetooth kan samenwerken met dit systeem MAAR omdat je een ondersteuning hebt op je schermpje kan dat weer niet!

 

Het werkt het zelfde als parrot. Je gsm moet draaien op een bepaald symbian systeem. Na mijn weten het symbian 60. Het systeem in de auto zal dan de gegevens kunnen inlezen waardoor je ondersteuning op het schermpje werkt.

 

Draait je gsm er niet op. dan kan het wel op je carkit werken maar dan heb je niks aan het schermpje in je auto dus heb je nog je gsm nodig.

 

Hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het is niet alleen toestel maar ook firmware (software versie)van je toestel.

 

Zelf issue gehad met N6310. In houder, BT verbinden allemaal ok, echter toestel werd niet opgeladen.

 

VW Dealer heeft lijstjes met type toestel, type houder en firmversie versie combinaties (werkplaats, niet verkopers!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden