robinencindy Geplaatst 28 mei Rapporteer Share Geplaatst 28 mei Vraagje als ik thuis oplader in het 220 stopcontact steekt knippert het huisje groen en de onderste blijft rood knipperen en auto laad niet op wie weet wat dat kan zijn Ik hoor het graag Gr Robin Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Petroman Geplaatst 28 mei Rapporteer Share Geplaatst 28 mei (aangepast) En wat zegt de handleiding? Toevallig gisteren een 230V buiten wcd geplaatst/laten plaatsen en 's middags de wagen opgeladen. Ik was meer bezorgt om een groen knipperend "huisje" op de laadunit. Dat betekende volgens de handleiding, pagina driehonderd nog wat dat de wagen aan het laden was. Rood zal betekenen dat de wagen niet laadt en dat zal maar 2 redenen hebben: geen 230v verbinding of er zit een laadschema inde wagen dat laden op jouw moment uitzet. Wat zegt het kleurenschema op de laadklep en wat voor kleurtjes heb je daar naast de stekker op de wagen? 28 mei aangepast door Petroman Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 robinencindy Geplaatst 28 mei Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 mei 7 hours ago, Petroman said: En wat zegt de handleiding? Toevallig gisteren een 230V buiten wcd geplaatst/laten plaatsen en 's middags de wagen opgeladen. Ik was meer bezorgt om een groen knipperend "huisje" op de laadunit. Dat betekende volgens de handleiding, pagina driehonderd nog wat dat de wagen aan het laden was. Rood zal betekenen dat de wagen niet laadt en dat zal maar 2 redenen hebben: geen 230v verbinding of er zit een laadschema inde wagen dat laden op jouw moment uitzet. Wat zegt het kleuren schema op e laadklep en wat voor kleurtjes heb je daar naast de stekker op de wagen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 robinencindy Geplaatst 28 mei Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 mei Op de auto geeft gaat heel even Het lampje van de afbeelding snoertje branden en daarna niks . in dashboard staat wel icoon van snoertje met stekker . maar hij blijft bij het kruisje op de oplader rood knipperen. heb wel een verleng stuk eraan zitten van 4 meter (2,5 dikke draad) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 28 mei Rapporteer Share Geplaatst 28 mei * verplaatst * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 robinencindy Geplaatst 28 mei Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 mei 17 minutes ago, Vinniepilon said: * verplaatst * Waarheen ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 28 mei Rapporteer Share Geplaatst 28 mei 32 minuten geleden, robinencindy zei: Waarheen ? naar de juiste categorie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 28 mei Rapporteer Share Geplaatst 28 mei 32 minuten geleden, robinencindy zei: Waarheen ? Ander Topic ipv het voorstel topic. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
robinencindy
Vraagje als ik thuis oplader in het 220 stopcontact steekt
knippert het huisje groen
en de onderste blijft rood knipperen en auto laad niet op
wie weet wat dat kan zijn
Ik hoor het graag
Gr Robin
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten