Ga naar inhoud

bert111

Members+
  • Aantal items

    194
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over bert111

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    België
  • Interests
    motoren en zijspannen
  • Naam
    Albert

Overige

  • Auto
    vw passat variant GTE - bj 14/11/2019

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

bert111's Achievements

24

Community reputatie

  1. knoppie heb ik ook geprobeerd , zonder resultaat .... ik had 3 rode ledjes maar zoals vermeld , trek ik de stekker uit , terug erin en gaan , ps ik heb een stopkontakt buiten in een plastiek elektriciteitskast op 1.5 m van mijn auto ...
  2. neen , hier zitten geen knopjes op , enkel ledjes
  3. ik heb dezelfde lader en de laatste tijd geeft hij mij ook foutcodes , ik trek de stekker eruit , terug erin en normaal gezien gaat het daarna goed . Hij wilt dus regelmatig niet opladen , rode lampje zowel aan de auto als aan de lader , maar ik wacht toch nog wat hoor om een andere aan te schaffen
  4. bert111

    volkswagen app

    kleine update . De app IDnow Online krijg ik niet aan de praat , als ik de app instaleer vraagt hij mij mijn ident-ID , en met de beste wil van de wereld weet ik niet waar ik die moet zoeken . De volkswagen app heeft vandaag na 10 dagen gesynkroniseerd met de auto , dus alles is terug goed , was misschien de VW -app die plat gelegen heeft. De app zegt mij nog steeds "identiteit nog niet bevesgtigd , Nu bevestigen " ......( wat dus niet lukt , zie boven )
  5. bert111

    volkswagen app

    dank je PatrickDS , ik ga het eens proberen .
  6. bert111

    volkswagen app

    Ik rij een passat gte bj 2019-2020 en heb op mijn smartphone de app volkswagen . Nu vanaf 8 dagen wilt hij niet meer synkroniseren met mijn auto omdat hij mij een ID verificatie vraagt ( nieuw ) Ik probeer dus om de verificatie te voltooien wat dus niet wil lukken. De app moet mijn ID kaart scannen en dit wil niet lukken , hij vraagt mij het land van herkomst ( B ) en laat mij dan weten dat het gescande document niet voldoet aan hun wensen , daarna vraagt hij mij het rijbewijs te scannen ( ik heb nog een papieren rijbewijs ) en ook dat wil niet lukken ..... pppfff Help ?
  7. ja dat is het , maar als ik hem nu op max zet zou het moeten sneller opladen of laad hij meer op , dacht dat gereduceerd " minder " was ( 90 in plaats van 100 )
  8. ben een weekje in het zuiden van F geweest , heb op een plaats langs autosnelweg 2.545 € /L getankt !!!!
  9. is misschien omdat hij op gereduceerd staat dat het wat langer duurt ?
  10. ik denk dat het een gewone kabel is hoor ... maar in de auto kan ik het ook niet vinden hoor .
  11. yep , zonnepanelen heb ik ook .. ja , een 2016 heeft een kleinere accu . ik had het hier al eens geopperd dat ik vroeger kon laden met 5uur en het nu 8uur duurt , is gezegd geweest dat er ergens een instelling niet goed zou staan maar met de beste wil van de wereld kan ik de instelling van sneller/trager opladen niet vinden , en dan sta ik nog op " gereduseerd " lol
  12. ??????? mijn gte model 2020 duurt 8 uur aan een buitenstopcontact !!!
  13. kleine update . na 9 dagen zonder we connect ( app wou niet meer sync met smartphone ) is het toch opgelost. ik had contact opgenomen met de klantendienst van WC en daags nadien reeds een mailtje terug met enkele vragen , wie is je dealer , foto van de SOS knop om de kleur van de led te zien ( ? ) enz ... dezelfde dag nog alles doorgemaild en snel terug antwoord , ze hadden mijn dealer gecontacteerd en die zou mij binnen de 5 dagen moeten bellen om een afspraak te maken voor mijn probleem. nu , is het dus niet meer nodig , is opgelost , mijn auto heeft zich zelf gesync na een rit van +/- 100 km . Het probleem is dus gekomen woensdag voor het lange weekend van 18/5 , ik was weg geweest met de motor en ben maar maandag terug gekomen . auto heeft al die tijd ingestoken gezeten om op te laden en bij het thuis komen wou hij dus niet meer sync met de app , steeds gaf hij mij de melding " na de eerst volgende rit word hij gesync , maar er werd nadien wel alle dagen mee gereden ( electri ) 8 km s'morgens en 8 km s'avonds maar zonder resultaat , nu dus na de 100 km rit heeft hij het wel gedaan .
  14. Mijn passat gte - bj 2019 ( model 2020) wilt niet meer sync met we connect en we connect id , is al 8 dagen geleden dat hij dit gedaan heeft , ik kan dus niets meer zien , verbruik , opgeladen of niet enz ik heb de 2 apps reeds verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt ....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden