Ga naar inhoud

bert111

Members+
  • Aantal items

    187
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over bert111

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    België
  • Interests
    motoren en zijspannen
  • Naam
    Albert

Overige

  • Auto
    vw passat variant GTE - bj 14/11/2019

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

bert111's Achievements

24

Community reputatie

  1. ja dat is het , maar als ik hem nu op max zet zou het moeten sneller opladen of laad hij meer op , dacht dat gereduceerd " minder " was ( 90 in plaats van 100 )
  2. ben een weekje in het zuiden van F geweest , heb op een plaats langs autosnelweg 2.545 € /L getankt !!!!
  3. is misschien omdat hij op gereduceerd staat dat het wat langer duurt ?
  4. ik denk dat het een gewone kabel is hoor ... maar in de auto kan ik het ook niet vinden hoor .
  5. yep , zonnepanelen heb ik ook .. ja , een 2016 heeft een kleinere accu . ik had het hier al eens geopperd dat ik vroeger kon laden met 5uur en het nu 8uur duurt , is gezegd geweest dat er ergens een instelling niet goed zou staan maar met de beste wil van de wereld kan ik de instelling van sneller/trager opladen niet vinden , en dan sta ik nog op " gereduseerd " lol
  6. ??????? mijn gte model 2020 duurt 8 uur aan een buitenstopcontact !!!
  7. kleine update . na 9 dagen zonder we connect ( app wou niet meer sync met smartphone ) is het toch opgelost. ik had contact opgenomen met de klantendienst van WC en daags nadien reeds een mailtje terug met enkele vragen , wie is je dealer , foto van de SOS knop om de kleur van de led te zien ( ? ) enz ... dezelfde dag nog alles doorgemaild en snel terug antwoord , ze hadden mijn dealer gecontacteerd en die zou mij binnen de 5 dagen moeten bellen om een afspraak te maken voor mijn probleem. nu , is het dus niet meer nodig , is opgelost , mijn auto heeft zich zelf gesync na een rit van +/- 100 km . Het probleem is dus gekomen woensdag voor het lange weekend van 18/5 , ik was weg geweest met de motor en ben maar maandag terug gekomen . auto heeft al die tijd ingestoken gezeten om op te laden en bij het thuis komen wou hij dus niet meer sync met de app , steeds gaf hij mij de melding " na de eerst volgende rit word hij gesync , maar er werd nadien wel alle dagen mee gereden ( electri ) 8 km s'morgens en 8 km s'avonds maar zonder resultaat , nu dus na de 100 km rit heeft hij het wel gedaan .
  8. Mijn passat gte - bj 2019 ( model 2020) wilt niet meer sync met we connect en we connect id , is al 8 dagen geleden dat hij dit gedaan heeft , ik kan dus niets meer zien , verbruik , opgeladen of niet enz ik heb de 2 apps reeds verwijderd en terug geïnstalleerd maar niets helpt ....
  9. heb het nagekeken en ik kan maar enkel "reducd en max "vinden , maar de tussen delen heb ik niet ....
  10. ik kijk het deze avond na .. dank hoor
  11. dat vind ik dus niet terug ...
  12. ik laad nooit ergens anders dan thuis , en met een stopcontact dat voor niets anders dient en een zekering heeft ... het vreemde is dat het vroeger nooit zo lang duurde .. lijkt mij ..
  13. Zoals de tittel al laat uitschijnen door het opladen van mijn passat gte zo lang de laatste tijd ... als ik mijn connect mag geloven .. mijn gte is een 2019 model 2020 en heeft 65000 km op de teller. gisteren thuis gekomen van een rit van ongeveer 200 km , dus mijn 40 km elec is dan op. aan mijn stopcontact gehangen zoals altijd en een kijkje genomen wat mijn verbruik was over de 200km en dan gezien dat connect mij aangeeft " opgeladen binnen 8h50 " ??? ( was mij nog al eens opgevallen ) vroeger was hij opgeladen in ongeveer 6h ... wat is er aan de hand ?
  14. bert111

    onderhoud 60000 km

    ik veronderstel dat onder groot onderhoud alles word nagekeken wat niet onder de andere rubieken valt hahahah bougie service ( foutje in mijn schrijven ) is prijs bougies + prijs uitdraaien en terug indraaien veronderstel ik ...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden