Ik heb het volgende probleem met mijn CC.
Als ik mijn richtingaanwijzer naar rechts aanzet (ook met alarmlichten) dan gaan de front assist en cruise control lampjes mee knipperen op de maat.
Ik heb laatst t knipperlicht in de bumper er uit gehaald en toen knipperde de lampjes ook mee op de versnelde maat.
Als ik het rechter knipperlicht en het knipper licht geluid aanstuur via de CEM van de auto via VCDS dan gaan deze lampjes niet mee branden.
Mijn vraag. Zou dit de stuur hendel “module” kunnen zijn? Dus de hendels zelf.
De J527 zal het niet zijn denk ik want die stuurt dat niet aan?
Vraag
Matthijs-b
Ik heb het volgende probleem met mijn CC.
Als ik mijn richtingaanwijzer naar rechts aanzet (ook met alarmlichten) dan gaan de front assist en cruise control lampjes mee knipperen op de maat.
Ik heb laatst t knipperlicht in de bumper er uit gehaald en toen knipperde de lampjes ook mee op de versnelde maat.
Als ik het rechter knipperlicht en het knipper licht geluid aanstuur via de CEM van de auto via VCDS dan gaan deze lampjes niet mee branden.
Mijn vraag. Zou dit de stuur hendel “module” kunnen zijn? Dus de hendels zelf.
De J527 zal het niet zijn denk ik want die stuurt dat niet aan?
Hier een link:
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
35
21
16
3
Popular Days
15 nov
23
16 nov
22
19 nov
20
20 nov
5
Top Posters For This Question
Matthijs-b 35 posts
dieseltje 21 posts
Diver 16 posts
Bonny 3 posts
Popular Days
15 nov 2022
23 posts
16 nov 2022
22 posts
19 nov 2022
20 posts
20 nov 2022
5 posts
Popular Posts
Bonny
Wat ik regelmatig zie is dat in de teller er soms een ledje kapot gaat (sluiting) en dat daardoor andere leds in hetzelfde circuit mee gaan oplichten. Lijkt dus op wat jij ervaart. Gr
Diver
Kijk zo regelen wij dat op dit forum.
Diver
En dan te bedenken dat het vroeger nog een veel actiever forum was, terwijl het nu ook niet slecht is.
Posted Images
80 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten