Ga naar inhoud
  • 0

2 oranje dashbordlampjes (voetpedaal en slip0 gaan plotseling branden CC en richtingaanwijzer doen het dan niet na contact aan en uit alles even oke


KeesVW

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uiteindelijk de auto naar vw (voormalige)  garage gebracht in Almere 

Uitgelezen en antwoord "stuurelektronica" zou de oorzaak kunnen zijn maar niet gegarandeerd kosten € 750,-

Uiteindelijk akkoord gegeven en nadat ze alles geinstalleerd hebben gevraagd kijk ook even naar de parkeersensoren deze zouden volgens mn vrouw niet werken.

Je zal het niet geloven maar deze elektronica lag geheel onder water (lekkage kofferbak)  en was uiteindelijk de oorzaak van alle ellende.

Om deze te laten vervangen was ik nog zo'n €1000 kwijt geweest daar de stekers niet meer bruikbaar waren 

Dat heb ik maar laten afkoppelen en beter oppassen met inparkeren.

Veel geld gekost maar wel oke denk ik nu. 

 

Kees

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de 

14 minuten geleden, KeesVW zei:

Uiteindelijk de auto naar vw (voormalige)  garage gebracht in Almere 

Uitgelezen en antwoord "stuurelektronica" zou de oorzaak kunnen zijn maar niet gegarandeerd kosten € 750,-

Uiteindelijk akkoord gegeven en nadat ze alles geinstalleerd hebben gevraagd kijk ook even naar de parkeersensoren deze zouden volgens mn vrouw niet werken.

Je zal het niet geloven maar deze elektronica lag geheel onder water (lekkage kofferbak)  en was uiteindelijk de oorzaak van alle ellende.

Om deze te laten vervangen was ik nog zo'n €1000 kwijt geweest daar de stekers niet meer bruikbaar waren 

Dat heb ik maar laten afkoppelen en beter oppassen met inparkeren.

Veel geld gekost maar wel oke denk ik nu. 

 

Kees

 

De stekkers kan je vaak nog wel gebruiken, de pennetjes zijn waarschijnlijk kapot. voor de sensors achter zit er eigenlijk geen elektronica achter, dat zit onder het dashboard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Diver bij de B7 versie zit de PDC/OPS module inderdaad vooraan maar de voorgaande modellen zit deze volgens mij toch rechts achteraan ? Maar van die prijzen wordt je niet vrolijk en ietwat handige kan het zelf wel stukken goedkoper lijkt mij.  Lekkage probleem dan ineens ook opgelost ?

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
24 minuten geleden, wulfke zei:

@Diver bij de B7 versie zit de PDC/OPS module inderdaad vooraan maar de voorgaande modellen zit deze volgens mij toch rechts achteraan ? Maar van die prijzen wordt je niet vrolijk en ietwat handige kan het zelf wel stukken goedkoper lijkt mij.  Lekkage probleem dan ineens ook opgelost ?

@wulfke klopt je heb gelijk, bij de B6 station zit het rechts achter, en de B7 voor. 

IMG_5869.JPG

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden