Ga naar inhoud
  • 0

Vraag

Geplaatst

Ben daarstraks wat wild geweest bij het demonteren en nu is mijn grijs gear frame rondom de DSG pook (zie foto als voorbeeld) op 1 plaats gebroken .

Valt niet super hard op , maar zou het toch graag vervangen . Mag zelfs een andere kleur zijn , zwart/grijs of carbon of zo .

Heeft zoiets een typenummer ? En waar kan ik zoiets het goedkoopst vinden volgens jullie ?

Het betreft hier een DSG uitvoering van Passat B8 , met chauffeursstoel links (dus gewoon NL/BE auto) .

Hd26e68d4b0e140d6b254a5fdb56e7b28O.jpg

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (aangepast)

Het chroom deel is volgens mij niet apart te verkrijgen. 3G1 713 203C ?

Bm onderdelen heeft een paar volledige schakelpoken incl inleg en frame errond. 

aangepast door wulfke
  • 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 21-12-2021 om 19:36, wulfke zei:

Het chroom deel is volgens mij niet apart te verkrijgen. 3G1 713 203C ?

Bm onderdelen heeft een paar volledige schakelpoken incl inleg en frame errond. 

Expand  

Dat klopt Peter

image.png.f0c8caae3c975916c3aa103794047f45.png

image.thumb.png.e7d6e65aea05da7cc0743a1a5b41cf57.png

image.thumb.png.69de1615eacd726dfeec7d5bbb94c012.png

image.png.5bd96e1352119ad4c05256905df83ebf.png

aangepast door Diver
  • 0
Geplaatst

Lekker aan de prijs ook 🤯 , zou dan toch voor een 2de handsje gaan, die draaiden rond de 70eur/90eur

• 0
Geplaatst (aangepast)

Niet apart te verkrijgen ?

... ajjjj 😕

70-90 euro voor zo'n plastiek frame ? Zelfs dat vind ik al absurd veel eerlijk gezegd . Is niet eens ijzer/chroom maar gewoon grijs gespoten plastiek , vandaar ook dat het zo makkelijk brak .

aangepast door vlkswgnpsst
  • 0
Geplaatst

Voor die 70-90eur heb je dat frame, hoogglans zwarte schakelindicator, en schakelpook, dus niet alleen het kadertje..

• 0
Geplaatst
  Op 22-12-2021 om 15:29, wulfke zei:

Voor die 70-90eur heb je dat frame, hoogglans zwarte schakelindicator, en schakelpook, dus niet alleen het kadertje..

Expand  

Precies je krijgt wat er op de foto staat.

• 0
Geplaatst

Ja dat begrijp ik zeker wel .

Maar wat ben ik met 2 hooglans schakelindicatoren en 2 schakelpoken vraag ik mij af . Heb namelijk maar 1 auto :)

Misschien moet ik een alternatieve piste bewandelen :

d51b569f56d04a2a94b06a1d4922a851.jpg

• 0
Geplaatst
  Op 22-12-2021 om 15:40, vlkswgnpsst zei:

Misschien moet ik een alternatieve piste bewandelen

Expand  

In de automotive wordt overwegend ABS plastic toegepast, dat laat zich niet verlijmen met secondenlijm ... Of het gaat maar kort goed. Met de kou zal het snel knappen.

ABS kan je alleen verlijmen met twee-componenten lijm en dat wordt er ook niet fraaier op voor hetgeen in het zicht zit. Tenzij je over een Dremel en zilver/chroomverf beschikt.

• 0
Geplaatst
  Op 22-12-2021 om 17:59, HansJan zei:

In de automotive wordt overwegend ABS plastic toegepast, dat laat zich niet verlijmen met secondenlijm ... Of het gaat maar kort goed. Met de kou zal het snel knappen.

ABS kan je alleen verlijmen met twee-componenten lijm en dat wordt er ook niet fraaier op voor hetgeen in het zicht zit. Tenzij je over een Dremel en zilver/chroomverf beschikt.

Expand  

Dat ABS moeilijk te lijmen is met secondenlijm wist ik zelfs niet . Weeral wat bijgeleerd .
Ik heb het in elk geval eens geprobeerd met wat secondenlijm van de Action . Eens zien hoe lang het houdt . Ik kan maar proberen .
Wanneer het kouder wordt zal de kans wel groter zijn dat het breekt , dat lijkt me niet onlogisch .

Op 28-12-2021 om 20:41, wulfke zei:
Expand  

Dat is vrijwel exact wat ik zoek inderdaad , en ook nog aan een goede prijs . Wanneer de secondenlijm lost (kan morgen al zijn ;)) , dan ga ik die verkoper asap contacteren .

Bedankt voor alle hulp !

• 0
Geplaatst
  Op 28-12-2021 om 20:41, wulfke zei:
Expand  

Goed gevonden! Wel een leuk klusje om de hoes met beleid uit het bracket te krijgen. Ben er toevallig zelf mee bezig, demontagetherapie voor gevorderden ...

• 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 29-12-2021 om 20:45, jaap zei:

Hier zijn ze ook te koop.

Expand  

Had er al eens eerder gekeken , maar de grijze bracket die rond de pook zit staat nergens op de fotos . Of kijk ik er nu toch over 🤪

aangepast door vlkswgnpsst
  • 0
Geplaatst
  Op 31-12-2021 om 18:22, vlkswgnpsst zei:

Had er al eens eerder gekeken , maar de grijze bracket die rond de pook zit staat nergens op de fotos . Of kijk ik er nu toch over 🤪

Expand  

Je hebt gelijk die staan er niet op. 

Moet je toch eens bij die andere in België kijken misschien.

• 0
Geplaatst
  Op 31-12-2021 om 18:30, jaap zei:

Je hebt gelijk die staan er niet op. 

Moet je toch eens bij die andere in België kijken misschien.

Expand  

Nou, deze in België komt ook gewoon uit NL hoor 😇

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden