Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Hoi is al tijdje geleden😁 dat ik wat gepost heb Mijn draai schakelaar van de kachel hoeft maar 1 tikje van koud af staan en het word loeiheet in de auto alleen als ik hem helemaal naar links heb gedraaid komt er koude lucht wat kan hier aan stuk zijn?? klaas Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 (aangepast) Kan zijn dat er een weerstand kapot is die de blower regelt, of de klep die de water doorlaat regelt, of de kachel thermostaat. Wat voor auto hebben we het over? 8 december, 2021 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Moi Diver het is een Passat station van 2009 2.0 tfsi kan ik dingen uitsluiten die stuk kunnen zijn? of is het zelf makkelijk te vervangen klaas Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 De knop zit als het goed is in een paneeltje, en is geen losse knop. dus als je wat wil vervangen is het dus een compleet paneeltje. gaat de blower meteen op full speed? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 O ik heb het niet over de blower knop hoor. het is de knop van warm en koud. klaas Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Wat staat er boven aan de post dan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Afijn het beste kan je de auto uitlaten lezen en kijken of er fouten in de scan staan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Vraag het eens aan @dieseltje of hij een scan kan maken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Ja je hebt gelijk. Wist niet hoe ik het omschrijven moest. tekst probeerde ik wel uit te leggen wat ik bedoelde klaas Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Gaat het hier om een manuele airco of echt een digitaal paneel ? Is het probleem aan beide kanten zo of enkel aan 1 kant (bestuurder of bijrijder) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Wulfke het gaat om een manuele ac en ik kan geen kant kiezen voor zover ik weet klaas Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Het gaat dus om een climatic systeem. Ik dacht (pin me er niet op vast) dat dit nog met (staal)kabels was om de kleppen de bedienen. Voel je meer of minder weerstand bij het aanpassen van de temperatuur? Of er is een temperatuursensor die faalt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Om eerlijk te zijn voelt het niet zo aan dat er nog kabels aan zitten. Voel ook weinig weerstand en kan zelfs met kleine stapjes temp veranderen en of er een sensor faalt weet ik zo niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Bij de 3BG was dat nog mechanisch. Bij 3C volgens mij al elektrisch gestuurd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Zoals ik weergaf, was/ben ik dit niet zeker, nooit zo een systeem gedemonteerd gehad. Dan zou ik toch eens VCDS eraan hangen en de kleppen controleren, alsook de temperatuur sensoren uitlezen en kijken of er geen uitschieters zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Wulfke oke ben al bezig afspraak te maken met dieseltje klaas 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 7700 Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 6 minuten geleden, dieseltje zei: Bij de 3BG was dat nog mechanisch. Bij 3C volgens mij al elektrisch gestuurd. Mijn trendline van 2005 had nog een mechanische clima, maar dat was ook een crisisuitvoering. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 8 december, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Volgens ik uit foto's van de climatic units zie zit er achterop wel wat mechanische delen. Succes met het uitlezen. Benieuwd wat er aan de hand is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Klaasenheidy Geplaatst 8 december, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2021 Wulfke als ik maandag meer weet post ik het hier wel Dank voor het mee denken klaas 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Klaasenheidy
Hoi
is al tijdje geleden😁 dat ik wat gepost heb
Mijn draai schakelaar van de kachel hoeft maar 1 tikje van koud af staan en het word loeiheet in de auto
alleen als ik hem helemaal naar links heb gedraaid komt er koude lucht
wat kan hier aan stuk zijn??
klaas
Link naar reactie
Delen op andere sites
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten