Ga naar inhoud

Andere Velgen op mijn passat!


MpF1

Aanbevolen berichten

Ja klopt verlagen maakt het nog beter af, komen de wielen nog mooier uit. Maar als ik op vakantie ga hangt er een grote caravan achter, koffer afgeladen vol en er zitten 3 kids op de achterbank. Wil wel zeker weten dat het dan geen problemen gaat geven.

En m'n comfort is me ook heel veel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wielen staan er echt super onder marco.

:thumb:

Ben idd met de rest eens ,dat ie ietsje door de knietjes moet.

Denk eens aan een eibach of sportline set,dan gaat ie 3cm omlaag en behoud je je comfort....

Misschien is het iets om over na te denken,ik wil ze er evt wel voor je onder zetten.Dan kun je mijn 18"even komen bekijken!! :)

 

Gr marko

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wielen staan er echt super onder marco.

:thumb:

Ben idd met de rest eens ,dat ie ietsje door de knietjes moet.

Denk eens aan een eibach of sportline set,dan gaat ie 3cm omlaag en behoud je je comfort....

Misschien is het iets om over na te denken,ik wil ze er evt wel voor je onder zetten.Dan kun je mijn 18"even komen bekijken!! :)

 

Gr marko

 

Ik ben er ook erg blij mee, en het rijd echt super met deze Uniroyal rain-sport banden :thumb::thumb: Ik zit er wel over te denken om hem te verlagen maar ik wil eerst eens zien met de caravan erachter, hoever hij dan inzakt. En ik moet er even rekening mee houden dat de vrouw het niet zo nauw neemt met de verkeersdrempels :bash:. En zij rijdt er meer mee dan ik, maar een paar centimeter moet denk ik wel kunnen.

Marko, nog bedankt voor de goede service en de koffie, super dat je de wielen er gelijk onder kon zetten, en mocht ik hem binnenkort toch lager willen hebben hoor je het. :thanks:

Link naar reactie
Delen op andere sites

MpF1, Geen dank...... Das geen probleem denk ik.(Het verlagen)

Ook niet met de caravan.

Ik heb ook de caracan erachter gehad van 1350kg ,echt geen probleem

En wat betreft je vrouw.....tja het is toch ook voor het behoud van je onderstel,dat ze iets langzamer over de drempels rijdt ,niet waar :lol:

Bij mij valt het al reuze mee,en dan heb ik er nog wel een schroefset onder.

 

Laat het maar horen.....

 

gr marko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er wel over te denken om hem te verlagen maar ik wil eerst eens zien met de caravan erachter, hoever hij dan inzakt. En ik moet er even rekening mee houden dat de vrouw het niet zo nauw neemt met de verkeersdrempels :bash:. En zij rijdt er meer mee dan ik, maar een paar centimeter moet denk ik wel kunnen.

 

In dat geval is een Eibach of KW-setje misschien een betere optie. Met de originele sportline moet ik namelijk wel erg uitkijken met drempels i.c.m. de trekhaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden