Ga naar inhoud
  • 0

Radiator lekt

Vraag

Geplaatst

Hallo, 

Ik rij met een vw passat 3bg uit 2005 maar sinds vandaag verlies ik veel koelvloeistof. Ik heb alles gedemonteerd en het lijkt erop dat de radiator lekt/rot is. Ik zit echter nog met 1 probleem, de onderste koppeling (man/vrouw) is helemaal niet los te krijgen. Iemand die me hiermee verder kan helpen? Alvast bedankt

20201222_220606.jpg

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ja de clips heb ik verwijderd, normaal zou ik beide koppelingen nu uiteen moeten trekken zoals bij de bovenste slang maar de onderste beweegt voor geen centimetermeter.

• 0
Geplaatst

Moet wat heen en weer bewegen los willen. Binnen in zit een O ring, die houdt de boel nog vast. Misschien voorzichtig een platte schroevendraaier gebruiken om het los te krijgen.

• 0
Geplaatst

De onderste koppeling is ook los nu. (zachtjes met 3 schroevendraaiers eruit gekregen). Welke radiator raden jullie mij aan om te installeren? Het moet niet de duurste zijn aangezien de wagen al 375+k km heeft. De oem nummer van de vorige radiator is 8DO 121 251 AT

• 0
Geplaatst

nissens heeft niet al te dure, let wel even op dat als je een automaat hebt het kan zijn dat de bakolie ook gekoeld wordt door de radiateur

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden