Heb laatst een post geplaatst over de actieradius van mijn B8 2016.Waarin ik aangaf dat die duidelijk toenam als ik thuis aan de kabel eerst de auto op wegrijtijd klimatiseer via de e-manager. Laatst ontdekte ik in t kachelmenu dat ik daar óók interieur voorverwarmen kan selecteren en een tijd ingeven...
Nu heb ik daar twee vragen over: Wat is het verschil? want in beide gevallen kan ik instellen dat ie om bepaalde tijd de auto verwarmd.
Wordt de accu ook voorverwarmd in 1 van de 2 standen? want dan zou dat de beste optie zijn.Verder kan ik kiezen bij klimatiseren of ik alleen klimatiseer,alleen laad,of allebei.ik zie daar t nut niet zo van in omdat ik de auto s nachts al geladen heb en dus al vol zit als ie gaat voorverwarmen...
Verder zag ik ergens in n post dat de actieradius t grootst wordt als je de onderste laadgrens op 0 % zet tijdens t laden?? Dan laad ie toch niets?
Iemand ervaring met alle bovenstaande?
Belangrijkste vraag die ik eigenlijk wil weten is,wat zou de allerbeste instelling zijn in de winter voor n zo groot mogelijke actieradius.....ik dacht zelf gewoon klimatiseren en laden en dan niet te veel bijverwarmen onderweg?
Vraag
koert
Heb laatst een post geplaatst over de actieradius van mijn B8 2016.Waarin ik aangaf dat die duidelijk toenam als ik thuis aan de kabel eerst de auto op wegrijtijd klimatiseer via de e-manager. Laatst ontdekte ik in t kachelmenu dat ik daar óók interieur voorverwarmen kan selecteren en een tijd ingeven...
Nu heb ik daar twee vragen over: Wat is het verschil? want in beide gevallen kan ik instellen dat ie om bepaalde tijd de auto verwarmd.
Wordt de accu ook voorverwarmd in 1 van de 2 standen? want dan zou dat de beste optie zijn.Verder kan ik kiezen bij klimatiseren of ik alleen klimatiseer,alleen laad,of allebei.ik zie daar t nut niet zo van in omdat ik de auto s nachts al geladen heb en dus al vol zit als ie gaat voorverwarmen...
Verder zag ik ergens in n post dat de actieradius t grootst wordt als je de onderste laadgrens op 0 % zet tijdens t laden?? Dan laad ie toch niets?
Iemand ervaring met alle bovenstaande?
Belangrijkste vraag die ik eigenlijk wil weten is,wat zou de allerbeste instelling zijn in de winter voor n zo groot mogelijke actieradius.....ik dacht zelf gewoon klimatiseren en laden en dan niet te veel bijverwarmen onderweg?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten