Ga naar inhoud

koert

Members
  • Aantal items

    37
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

11 Good

Profile Information

  • Plaats
    Den Dungen
  • Naam
    Koert Nuijten

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. staat t niet echt in,denk dat t n kwestie van proberen gaat worden... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. Toch apart dat niemand hier schijnbaar iets van weet of n idee over heeft[emoji848] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. Heb laatst een post geplaatst over de actieradius van mijn B8 2016.Waarin ik aangaf dat die duidelijk toenam als ik thuis aan de kabel eerst de auto op wegrijtijd klimatiseer via de e-manager. Laatst ontdekte ik in t kachelmenu dat ik daar óók interieur voorverwarmen kan selecteren en een tijd ingeven... Nu heb ik daar twee vragen over: Wat is het verschil? want in beide gevallen kan ik instellen dat ie om bepaalde tijd de auto verwarmd. Wordt de accu ook voorverwarmd in 1 van de 2 standen? want dan zou dat de beste optie zijn.Verder kan ik kiezen bij klimatiseren of ik alleen klimatiseer,alle
  4. Da's wel heel apart idd,zou andersom moeten zijn..[emoji848] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  5. Bedankt mannen, iedereen had gelijk !"AutoHold"moet aanstaan als dan het contact uitgeschakeld wordt gaat de parkeerrem er automatisch op, als daarna weg gereden wordt terwijl de parkeerrem er op staat gaat deze vanzelf weer los. Dit was exact wat ik wilde overigens maakt gordel vast of los bij mij niet uit hiervoor. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  6. aangegeven actieradius heeft altijd betrekking op je laatste rijstijl en instellingen,dus als je onzuinig hebt gereden en de kachel of auto was aan zal de actieradius hooguit 40 a 45 km aangeven. v.w.b de kachel dat is zeker waar.probeer zeker nu t wat kouder wordt altijd de auto(en automatisch dan ook de accu's) op temperatuur te krijgen vóórdat je de laadkabel hebt verwijdert.Dit doe je idd in je e-manager in je infotainment systeem,door een nieuwe "laadplaats" aan te maken,je kunt dan een dag,tijd aanmaken voor klimatiseren en laden... Dit kan overigens ook allemaal via de we-connect app,no
  7. Nee dat snap ik, maar als je dan alleen gte stand rijd heb je ook een iets andere rijstijl en rij je per definitie natuurlijk minder zuinig dan dat je probeert zo veel mogelijk elektrisch of hybride te rijden...?
  8. t is dan alleen niet echt n zuinighedswonder ?...1 op 15 schat ik...Maar wel leuk,je gebruikt m dan meer als complete powerunit ...soort Formule 1 blok wordt t dan?,iets minder pk's ..dat dan wel? Blijft toch een te gek ding niewaar? die GTE ,je kunt de auto laten zijn waar jij op dat moment zin in hebt....geweldig toch!
  9. precies en dan de zwarte meetpen op de massa en de andere op de plus die je wil meten. Als er ook een "ohm" stand of doormeet stand op zit dan meet je ook even tussen de pluspool in je zekeringkast en die in dat bakje.als dat 0 ohm is of gaat piepen(als er een doormeetstand op zit) dan weet je zeker dat dat bakje ook een pluspool is waar je dus ook je klem op kwijt kan.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  10. Dat klopt idd.die rijden alleen maar in gte stand..Dat doe ik niet,Doe alles in de buurt elektrisch tenzij wat verder weg.dan hybride..Vind t n leuke sport om te proberen zo efficient mogelijk te rijden,ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  11. Ik weet niet of je een multimeter of voltmeter hebt,anders zou je tussen die massa en die pluspool in dat bakje kunnen meten of daar idd spanning op staat,of kunnen meten of die pool in dat bakje en die in je zekeringkast hetzelfde is..ik denk t haast wel... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  12. Die dikke bruine kabel die aan de carrosserie gebout zit is sowieso een massakabel,dus die heb je al.Dat bakje met die grote plus er op ken ik niet maar lijkt mij dus idd een handige mooi afgeschermde + aansluiting waar je je andere klem op kwijt kan.Het lijkt mij ook juist bedoeld op die plek te zitten omdat t dan handig bij elkaar zit en makkelijk een klem op aan te brengen is... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. Heb afgelopen week een test gedaan wat nou eigenlijk de meest zuinige rij-stand is in puur elektrisch rijden.Ik dacht namelijk dat regeneratief rijden met de DSG op de " B" stand het zuinigst was,omdat je dan immers met "1 pedaal " rijd en hij steeds de bijlaad bij gas los...Blijkbaar is dit dus niet het zuinigst en is de D stand voordeliger,de auto rolt dan veel langer uit wat dus effectiever is dan de accu's opladen, Ik vind t jammer dat ik dat ontdekt had want was er van overtuigt dat de B stand veel voordeliger was en bovendien ook leuker om te rijden.. Verder ook gemerkt dat t voorverwar
  14. Hoi Jan, ja klopt maar de auto hobbelt dan een klein beetje op en neer en wordt tegengehouden alleen door de bak, dat leek me niet zo goed voor de bak en heb liever dat de rem de wielen staat zodat hij echt vast staat?
  15. ik zou t eens kunnen proberen of even mee spelen,maar dacht niet dat ik de autohold ooit uit heb gezet.voor zover ik weet staat ie altijd aan.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden