mipedsg Geplaatst 5 februari, 2020 Rapporteer Geplaatst 5 februari, 2020 Hoi, ik heb een email gekregen met een invoice voor een nieuw jaar lidmaatschap. Alleen staat daar bij "Billing address" mijn oude adres bij. Ik ben namelijk verhuisd. Is dat aan te passen, of maakt dat niet uit? In het forumprofiel heb ik de woonplaats al aangepast. gr. Michiel
BARRY_TDI Geplaatst 5 februari, 2020 Rapporteer Geplaatst 5 februari, 2020 3 uren geleden, mipedsg zei: Hoi, ik heb een email gekregen met een invoice voor een nieuw jaar lidmaatschap. Alleen staat daar bij "Billing address" mijn oude adres bij. Ik ben namelijk verhuisd. Is dat aan te passen, of maakt dat niet uit? In het forumprofiel heb ik de woonplaats al aangepast. gr. Michiel Voor een betaling maakt dat voor nu even niet uit. Zou jij @Vdub Matthijs een pb willen doen of een mail naar info@vwpassat.nl met vermelding van je nickname en neuwe adres gegevens zodat we die kunnen aanpassen.
BARRY_TDI Geplaatst 6 februari, 2020 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2020 1 uur geleden, mipedsg zei: Gedaan! Toppie
PatrickDS Geplaatst 18 maart, 2020 Rapporteer Geplaatst 18 maart, 2020 Zojuist verlengd voor een jaar ?
PatrickDS Geplaatst 24 maart, 2020 Rapporteer Geplaatst 24 maart, 2020 Op 18-3-2020 om 12:55, PatrickDS zei: Zojuist verlengd voor een jaar ? Ik zie nog steeds members+ staan? Is de betaling nog niet aangekomen?
Aanbevolen berichten