Ga naar inhoud

Mijn Passat is nu naar mijn zin


VW Marco

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Inmiddels weer wat veranderd aan mijn auto, dus bij deze een update van deze topic.

Ik heb er sinds vorige week een embleemloze grill op, dus even weer wat foto's gemaakt.

Vanwege het weer is die wel erg vies.

Zoals Mercedes zijn ster als logo op de motorkap heeft staan, heb ik nog een VW logo in dezelfde maat liggen. Misschien dat ik die er nog wel op plak, of zou dat TE zijn? Ik twijfel een beetje, heb hem er even los opgezet, maar lijkt dan wel erg veel op een Mercedes wannabee. Anderzijds heeft niemand zoiets, dus wel weer speciaal.

post-3626-1423822722,0324_thumb.jpg

post-3626-1423822722,1418_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stripje op de motorkap heb ik gemaakt van een strookje chroom/zilverkleurig plakfolie bij een beletteringsbedrijf weg. Had ik nog liggen van mijn Slopel Vectra waarbij ik de onderste raamstijl chroom had gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep smaken verschillen, vind de strip wel mooi laat de grill er nog meer uitspringen. cker op de foto recht van voren. 8) Dit soort kleine details (mistlampen etc.) maken de auto weer uniek. :thumb:

Groet Ruud

Precies, springt er veel meer uit zo. En inderdaad, zo rijdt er volgens mij geen tweede. Vind ik ook wel weer mooi dat er toch verschillen zijn, ondanks dat we allemaal Passat hebben. Onderscheiden we ons toch een beetje van elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even weer een update met wat foto's.

De titel van mijn topic klopt namelijk niet meer, hoe meer ik op het forum kijk, hoe meer er veranderd.

Ik heb nu sinds zaterdag mijn 15 inch velgjes vervangen voor 17 inch A8 velgen. Iets wat ik al heel lang wilde, en het resultaat vind ik stukken mooier zo.

Komende maand gaan er nog wat zaken veranderen.

Namelijk:

* Xenon in groot licht

* Xenon in de mistlampen

* PDC (van Conrad)

* Nieuwe koplampen met LED "Dagrijverlichting", net als Vdub.

Uiteraard komen er foto's als dit gerealiseerd is.

Eerst even een voorproefje met de nieuwe velgen.

post-3626-1423822901,2096_thumb.jpg

post-3626-1423822901,3346_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat inderdaad wat hoog op zijn poten. Heb een verlagingsset als eens overwogen. Ik ben alleen bang dat het voor mij niets is, omdat er hier in de wijde omgeving echt om de 20 meter een drempel ligt. Of valt dat wel mee als je een goed setje neemt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden