Ga naar inhoud
  • 0

Pfffff... 2 weken buiten de garantie


Lesley20V

Vraag

Tja.. uhm.. Het onderwerp zegt het al, aircopomp kapot 2 weken na mijn bovag garantie.

Ik na pouw toe in zwolle want hij maakte een gierend geluid, monteur kwam met het bericht aircopomp kapot en de kosten zouden zijn 1100,- a 1200,- euro (kassa) nou wij hebben toch bovag garantie, nee meneer nu niet meer garantie voorbij!! pfffffff..... nou kon ik 2 dingen doen helemaal uit mijn plaat gaan of praten en kijken of er toch nog een vergoeding vanaf zou kunnen richting mij. Na uiteindelijk zijn wij eruit gekomen 50/50 en ik mag de aircopomp laten maken bij wie ik het goedkoopste uit zou zijn. Heb inmiddels Matthijs al geproken en wacht nu op een prijsopgave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Da's inderdaad stomme pech. Eerlijk gezegd vind ik het toch wel knap georganiseerd, die deal die je hebt gemaakt. En als dat adresje van Guyke wat is, vallen de kosten uiteindelijk nog mee. De kunst is dan alleen het inbouwen nog.

 

Ben er zelf ook heel content mee met deze deal, enne het inbouwen zal Vdub voor zorgen, das alweer opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heh, die van mij loopt in 1.5 maand af. Ik heb hem vaak op de econ stand staan. Dat spaart de pom wel een beetje. Er hangt soms wel een vreemd luchtje in de auto, maar dan kan ook de filter zijn dunkt me...

 

Maar ik vind dat je garage wel wat meer coulance had mogen tonen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heh, die van mij loopt in 1.5 maand af. Ik heb hem vaak op de econ stand staan. Dat spaart de pom wel een beetje. Er hangt soms wel een vreemd luchtje in de auto, maar dan kan ook de filter zijn dunkt me...

 

Maar ik vind dat je garage wel wat meer coulance had mogen tonen...

 

Die gedachte had ik eerst ook, maar waar ligt de grens? ik ben blij met die 50% vergoeding, uiteindelijk zijn zij niets verplicht: garantie voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Da's inderdaad stomme pech. Eerlijk gezegd vind ik het toch wel knap georganiseerd, die deal die je hebt gemaakt. En als dat adresje van Guyke wat is, vallen de kosten uiteindelijk nog mee. De kunst is dan alleen het inbouwen nog.

 

Ben er zelf ook heel content mee met deze deal, enne het inbouwen zal Vdub voor zorgen, das alweer opgelost.

 

:thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Netjes geregeld toch..

 

Heb ik ook eens gehad met een Bmw... 2 maanden uit de garantie ..gekocht bij een Renault garage.

Motor liep ineens maar op 2 cilinders. Gelukkig stond de auto thuis.

In eerste instantie was de bobine doorgebrandt..nieuwe erin maar nog steeds op 2 cilinders.

Bleek boordcomputer aan gord te zijn .Koste 650 euro.

Ik hoefde alleen maar de onderdelen te betalen. Was totaal 760 euro.

Het opslepen ,de uren , en het opnieuw laten inlezen bij de bmw dealer hoefde ik niks voor te betalen.

En dat 2 maanden uit de garantie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zover ik weet draait de pomp in Auto stand vaker en langer dan in econ stand. Daarnaast (maar pn me hier niet op vast) kan het ook in brandstofverbruik schelen.

In de "auto" stand draait hij altijd en in de "econ" stand draait hij nooit.

 

Het scheelt idd brandstof. 's winters niet zoveel, maar 's zomers,als de pomp harder moet werken, scheelt het wel een ½ liter per 100 km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit afgelopen zomer ook gehad, airco compressor naar de gallemiezen. Ben naar Henry Harkink in Lochem geweest. Kostte me al met al € 750,- Helemaal weer voor elkaar, de dealer zei ook iets van € 1100 a € 1200,- Scheelde dus wel ff wat. Mathijs kent deze gozer ook goed dus......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden