Ga naar inhoud

  • 0

Siemens Xenon


rick

Vraag

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Duidelijke taal:

 

无法找到该页

您正在搜索的页面可能已经删除、更名或暂时不可用。

 

请尝试以下操作:

 

* 确保浏览器的地址栏中显示的网站地址的拼写和格式正确无误。

* 如果通过单击链接而到达了该网页,请与网站管理员联系,通知他们该链接的格式不正确。

* 单击后退按钮尝试另一个链接。

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Diezelfde google zou ook wat topics naar voren moeten brengen van forums e.d. met resultaten, niet dus. Het sterft van de merken HID kitjes, ik moet er zelf binnenkort ook 1 kopen (waarschijnlijk) dus ik ga voor positieve reacties. Dus een pilot set oid denk ik dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien een tip:

 

Ga naar carfanatics.nl

 

Hier worden setjes aangeboden identiek aan Pilot. Zelfde fabrikant, lampen en 2 jaar garantie als Pilot, alleen zonder de naam erop.

 

150 euries inclusief verzending.

 

Websiteoprichter is ook lid hier op vwpassat.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Da's een aantrekkelijke prijs voor een Pilot set. Over het algemeen worden deze wel als beste prijs / kwaliteit gezien volgens mij. Bij de goedkopere setjes krijg je vaak minder garantie. Dat kan wat zeggen over de kwaliteit (ze durven niet te lang garantie te geven) maar kan ook zijn dat ze goedkoper zijn OMDAT ze weinig garantie geven. Garantie geven kost natuurlijk ook gewoon geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe weet je dat dit precies hetzelfde spul is?

 

Ze halen de lampen direct bij de importeur van Pilot. De lampen komen van dezelfde producent.

 

Laatst hadden ze bij carfanatics nog een actie voor een Pilot set met extra setje lampen voor 200 euries.

 

Maar mocht je meer vragen hebben dan kan je het best op hun forum terecht. Ik ben slechts lid en koper van de site.

 

De Piaa ledjes voor stadslicht heb ik hier gehaald. Een must voor de xenon-lamp bezitter.

 

 

Greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden